Gravatar

#1 Mark Malmstrøm 13 år siden

Hvor mange nåede at få fat i denne 2cd-set inden den blev udsolgt?

og hvad synes i om den?

Jeg synes den er en Guilty Pleassure trods de fejl den havde (koret var fjernet på det musik der ikke var udgivet tidligere). Har endnu ikke selv set filmen.


http://filmmusic.dk/?side=hiscore&score_id=113...
Gravatar

#2 elwood 13 år siden

Naa jeg fint ud tilfreds med min som Michael har skrevet på.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Mark Malmstrøm 13 år siden

jeg føler ikke jeg har brug for autografer. Det er ikke et must for mig. Er filmen egentlig god. Overvejer at købe den på BD.
Gravatar

#4 MOVIE1000 13 år siden

Så længe du ikke overvejer det på DVD, så kan jeg ihvertfald anbefale den på BD.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5 Patriarch 13 år siden

Filmen er god ja.

Nu "færdes" jeg i komponist kredse, og jeg ved at en del der var utilfreds med hans score - de fandt de for simpelt og uinspireret. Jeg synes personligt det var ret godt, og jeg kunne faktisk rigtig godt lide hans "main theme" som jeg synes var ret Trek-agtigt.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 Michael Andersen 13 år siden

Jeg sprang deluxen over, da jeg var godt tilfreds med den almindelige udgave.

Jeg kan også godt lide scoret (det virker også rigtigt godt i filmen) og hovedtemaet, som jeg synes er ret [url= Solomon's Mines"-agtigt[/url] :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7 Patriarch 13 år siden

hehe nice... den kobling havde jeg ikke selv fanget. Kender dog også kun selve "indy delen" af Kind Solomon's Mines...

Cool.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#8 MOVIE1000 13 år siden

HAHA den havde jeg heller ikke opdaget, ligesom Patriarch synes jeg også der er en del af det der minder om Indy.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 Michael Andersen 13 år siden

I min samling står soundtracket til "King Solomon's Mines" (sammen med [url= listet under kategorien "Jerry Goldsmith-parodier på John Williams" :D

Men i tidernes morgen, hvor jeg lige var begyndt at interessere mig for filmmusik, og John Williams var min absolutte nummer 1, havde jeg sjovt nok, takket være temaerne til "King Solomon's Mines" og "Supergirl", en opfattelse af at Goldsmith bare var en 3. rangs udgave af Williams :D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 Highland Park 13 år siden

Michael Andersen (9) skrev:
I min samling står soundtracket til "King Solomon's Mines" (sammen med [url= listet under kategorien "Jerry Goldsmith-parodier på John Williams" :D
Ha ha, jeg gad godt at høre resten af kategorierne. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: