Dét er fandeme gode nyheder!! Samtidig ved jeg at jeg sammen med 4999 andre kan sidde og nørde med den dejlige Goonies musik :-D Jeg er ikke alene haha
Vil dog godt lige broke mig over en lille ting. Min mega dyre bootleg udgave bliver nu værdiløs ;-)
Hahahaha gud ja det kan jeg da sagtens høre nu. Og jeg har endda lagt mærke til det HVER gang det sykke kommer i HISTK fordi det er så genkendeligt.... Hvor er han vild egentlig.
Måske er det fordi Sloth har en superman trøje på, og temaet derved bliver spillet... Hmmm, hvis det altså gør det hehe.. nu bliver jeg i tvivl, kan ikke rigtigt huske det... Samme instruktør, så det er jo en mulighed.
#1 Michael Andersen 14 år siden
1. Jeg bruger sjældent tid på at sige gode ting.
2. Jeg bruger ALT for meget tid på at brokke mig.
http://www.varesesarabande.com/details.asp?pid=VCL...
:D
#2 PredatorX 14 år siden
Dét er fandeme gode nyheder!! Samtidig ved jeg at jeg sammen med 4999 andre kan sidde og nørde med den dejlige Goonies musik :-D Jeg er ikke alene haha
Vil dog godt lige broke mig over en lille ting. Min mega dyre bootleg udgave bliver nu værdiløs ;-)
Den bliver lige bestilt, med det vuns!
Tak for heads-up buddy;-)
#3 Michael Andersen 14 år siden
Jeg læste lige at Fratelli Chase er med i "Honey, I Shrunk the Kids". Det er vildt at man hele tiden kan opdage flere af James Horners numre :D
#4 PredatorX 14 år siden
#5 Buzz 14 år siden
#6 PredatorX 14 år siden