Gravatar

#1061 MOVIE1000 15 år siden

så har jeg lavet en der 5 samme regler undtagen den med nr 3 der skal jeg have film titel og sangeren/band her er den http://rapidshare.com/files/244827871/Ikke-navngiv...
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1062 Antlion 15 år siden

Jeg har også "The Soundtrack Quiz - Spaghetti Edition" klar bagefter, når I har gættet MOVIE1000s quiz.
Gravatar

#1063 filmzkim 15 år siden

3. Hellboy II: The Golden Army - Rammstein "Mein Herz Brennt"
Gravatar

#1064 filmzkim 15 år siden

4. Narnia: The Lion, The Witch And The Wardrobe - Harry Gregson-Williams
Gravatar

#1065 Highland Park 15 år siden

3. "Lilja 4-ever" - Sanger: Till Lindemann, band: Rammstein, sangtitel: "Mein Herz Brennt"

#1062: Herligt. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1066 Michael Andersen 15 år siden

Error

This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#1067 MOVIE1000 15 år siden

1.
2.
3. Hellboy II: The Golden Army - Rammstein "Mein Herz Brennt" (filmzkim)
4.
5.

#1064 tæt på
Gravatar

#1068 Michael Andersen 15 år siden

#1067 Det er forkert. "Mein Herz Brennt" er ikke fra Hellboy II, den er ikke engang med i filmen, kun i traileren. Vi blev enige om at springe sange over fordi... ja det her er endnu et bevis... vi sejler rundt i svarene. Kun scores fra nu af :)
Gravatar

#1069 MOVIE1000 15 år siden

#1068 jeg skrev tydeligt at jeg skulle have bandet ikke komponisten og da det var den første der var gættet er det jo ligegyldigt nu
Gravatar

#1070 Michael Andersen 15 år siden

Det er forkert. "Mein Herz Brennt" er ikke fra Hellboy II, den er ikke engang med i filmen, kun i traileren. Vi blev enige om at springe sange over fordi... ja det her er endnu et bevis... vi sejler rundt i svarene. Kun scores fra nu af :)

Kan du bedre læse det nu? Prøv igen.

Skriv ny kommentar: