1. From Hell - Trevor Jones 2. Milk - Danny Elfman (Michael Andersen) 3. "Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull" - John Williams (Highland Park) 4. Atonement - Dario Marianelli (Michael Andersen) 5. Bee Movie - Rupert Gregson-Williams (filmzkim) 6. Mission Impossible III - Michael Giacchino (elwood) 7. The Shipping News - Christopher Young (Michael Andersen) 8. The Green Mile - Thomas Newman (elwood) 9. Quantum of Solace - David Arnold (Michael Andersen) 10. Bruce Almighty (filmzkim)
#1058 Jeg render rundt til eksamner lige i øjeblikket, da jeg slutter 3.g, så jeg har ikke tid til at komponere en ny runde lige for øjeblikket. I er velkommen til selv at bidrage 8-)
#1051 Michael Andersen 15 år siden
#1052 tranberg 15 år siden
2. Milk - Danny Elfman (Michael Andersen)
3. "Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull" - John Williams (Highland Park)
4. Atonement - Dario Marianelli (Michael Andersen)
5. Bee Movie - Rupert Gregson-Williams (filmzkim)
6. Mission Impossible III - Michael Giacchino (elwood)
7. The Shipping News - Christopher Young (Michael Andersen)
8. The Green Mile - Thomas Newman (elwood)
9. Quantum of Solace - David Arnold (Michael Andersen)
10. Bruce Almighty (filmzkim)
#1053 Michael Andersen 15 år siden
http://www.dr.dk/DR2/Quatraro_Mysteriet/2009043014...
Jeg har ikke hørt det før, så jeg kunne godt tænke mig at vide hvilken film det stammer fra. Nogen der ved det? Antlion? :)
#1054 Popeye 15 år siden
Der blev den da spillet - skulle jeg mene....
Investigation of a Citizen Above Suspicion
[url=
#1055 Antlion 15 år siden
#1056 Michael Andersen 15 år siden
Tak for svaret :)
#1057 tranberg 15 år siden
#1058 Antlion 15 år siden
#1059 tranberg 15 år siden
Jeg render rundt til eksamner lige i øjeblikket, da jeg slutter 3.g, så jeg har ikke tid til at komponere en ny runde lige for øjeblikket.
I er velkommen til selv at bidrage
8-)
#1060 MOVIE1000 15 år siden