#18 Sorry, men det var ikke MOVIE1000 svarede #1: X-Men 3 - John Powell, han tog den forkerte X-Men-film og komponisten kunne han ikke ;) og melodi nummer 5 er komponeret af Philip Glass til filmen Powaqqatsi.
Det er vel ret indlysende, at den der gætter først er den der får credit, ikke:) ? Jeg vælger at sige, at dig og MOVIE1000 deler svar 5., da den er fra the Truman Show og hedder "Anthem, II" - men som du rigtigt siger er af Philip Glass til en anden film. Jeg har opdaget fejlen jaeh, du har fået credit for den.
1. X-Men 3 - John Powell (Michael Andersen) 2. Hook - John Williams (Fazz) 3. Out of Africa - John Barry (Fazz) 4. There Will Be Blood - Jonny Greenwood (Castiel) 5. The Truman Show - Burkhard von Dallwitz (MOVIE1000/Michael Andersen) 6. 7. The Shawshank Redemption - Thomas Newman (elwood) 8. Big Fish - Danny Elfman (Castiel) 9. Star Gate - David Arnold (Spanner) 10. The Peacemaker (Michael Andersen) 11. Star Wars - Revenge of the Sith - John Williams (bn) 12. 13. Casablanca - Max Steiner (elwood) 14. A Bug's Life - Randy Newman (Michael Andersen) 15. The Village - James Newton-Howard (MOVIE1000)
#22 Kun hvis der havde været 3 spørgsmål eller sådan. Med hele 15 og "Den der gætter flest rigtige har vundet" synes jeg ikke det er ret indslysende :)
Som du skrev: "Den der gætter flest rigtige har vundet". Måske har jeg misforstået konceptet, men synes bare det var lidt underlidt at MOVIE1000 førte når han kun havde 3 ud af 15 rigtige :)
Jaeh, altså. Indtil videre har du gættet 3 ud af 15 rigtige (du har gættet flere rigtige, men de er jo allerede blevet gættet af andre folk). Det er den der gætter flest rigtige, men selvfølgelig efter først-til-mølle princippet :)
Jaeh, kan egentlig godt se det på den måde du mener - så den der vinder er den der først når alle 15 - det er en god idé. Næste quiz kommer så til at fungere sådan :)
Det bliver vist meget svært at ramme alle så :) Du kan evt. også komme med færre numrene af gangen, så det ikke en dag ender med at det kun er de samme 2-3 hardcore-folk der sidder og gætter :)
#21 Michael Andersen 15 år siden
#18 Sorry, men det var ikke MOVIE1000 svarede #1: X-Men 3 - John Powell, han tog den forkerte X-Men-film og komponisten kunne han ikke ;) og melodi nummer 5 er komponeret af Philip Glass til filmen Powaqqatsi.
#22 tranberg 15 år siden
Det er vel ret indlysende, at den der gætter først er den der får credit, ikke:) ?
Jeg vælger at sige, at dig og MOVIE1000 deler svar 5., da den er fra the Truman Show og hedder "Anthem, II" - men som du rigtigt siger er af Philip Glass til en anden film.
Jeg har opdaget fejlen jaeh, du har fået credit for den.
1. X-Men 3 - John Powell (Michael Andersen)
2. Hook - John Williams (Fazz)
3. Out of Africa - John Barry (Fazz)
4. There Will Be Blood - Jonny Greenwood (Castiel)
5. The Truman Show - Burkhard von Dallwitz (MOVIE1000/Michael Andersen)
6.
7. The Shawshank Redemption - Thomas Newman (elwood)
8. Big Fish - Danny Elfman (Castiel)
9. Star Gate - David Arnold (Spanner)
10. The Peacemaker (Michael Andersen)
11. Star Wars - Revenge of the Sith - John Williams (bn)
12.
13. Casablanca - Max Steiner (elwood)
14. A Bug's Life - Randy Newman (Michael Andersen)
15. The Village - James Newton-Howard (MOVIE1000)
1. Michael Andersen - 3 rigtige
2. Fazz, Castiel, MOVIE1000, elwood - 2 rigtige
3. bn, Spanner - 1 rigtig
#23 Michael Andersen 15 år siden
#24 tranberg 15 år siden
hvordan skulle det ellers være?
#25 Michael Andersen 15 år siden
#26 tranberg 15 år siden
Det er den der gætter flest rigtige, men selvfølgelig efter først-til-mølle princippet :)
#27 Michael Andersen 15 år siden
#28 tranberg 15 år siden
Næste quiz kommer så til at fungere sådan :)
#29 Michael Andersen 15 år siden
#30 tranberg 15 år siden