"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Filmen er så sandelig også trist. Den visualisere en minimalistisk og skræmmende skildring af et mord og dets konsekvenser, og denne makabre realisme akkompagneres af dette bevægende og triste stykke musik! Fantastisk film... fantastisk musik!
#391 Antlion 15 år siden
Er der ingen der har den fjerneste idé om hvor bonusnummeret kommer fra? :)
1. "Amarcord" - Nino Rota (Michael Andersen)
2. "Navajo Joe" - Ennio Morricone (Michael Andersen)
3.
4.
5.
6.
7.
8. ... - Ennio Morricone (Elwood får credit for komponist?)
9. "Blade Runner" - Vangelis (Michael Andersen)
10. "A Clockwork Orange" - Walter Carlos (Michael Andersen)
#389:
Nummer 8 er også Morricone, ja. Jeg vil ikke røbe mere end, at det er en enestående og fantastisk film! :)
#392 fazz 15 år siden
#393 Antlion 15 år siden
Det skulle gerne være nummer 4, men ja. :)
1. "Amarcord" - Nino Rota (Michael Andersen)
2. "Navajo Joe" - Ennio Morricone (Michael Andersen)
3.
4. "Old Boy" - Yeong Wook Jo (Fazz)
5.
6.
7.
8. ... - Ennio Morricone (Elwood får credit for komponist?)
9. "Blade Runner" - Vangelis (Michael Andersen)
10. "A Clockwork Orange" - Walter Carlos (Michael Andersen)
#394 fazz 15 år siden
#395 Highland Park 15 år siden
Treeren er ved at drive mig til vanvid. Jeg kender den godt, men klappen er gået ned...
Er det ikke Angelo Badalamenti?
#396 Antlion 15 år siden
Nej, det er det ikke. Den pågældende film er både udgivet som spillefilm og som en TV-film (i en forkortet version).
#397 Highland Park 15 år siden
Men hvor er det altså et trist stykke musik. Jeg bliver helt melankolsk af at lytte til det. :/
#398 Antlion 15 år siden
Filmen er så sandelig også trist. Den visualisere en minimalistisk og skræmmende skildring af et mord og dets konsekvenser, og denne makabre realisme akkompagneres af dette bevægende og triste stykke musik! Fantastisk film... fantastisk musik!
#399 Highland Park 15 år siden
#400 Antlion 15 år siden