#702 = haha, det er jeg ked af BN, men der skal nok være en masse andre du kan være med i ;) ---
THE SOUNDTRACK QUIZ - RUNDE 14
Der er 10 stykker inddelt af hestevrinsken. Denne gang indeholder quizen også musik fra tv-serier. Et rigtigt svar er titel + komponist. Man får ikke credit for at kunne komponisten eller titlen alene.
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
4. Transformers - Steve Jablonsky 5. LOST - Michael Giacchino
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
#701 tranberg 15 år siden
Okay - det er så en del af reglerne, trods dit dårlige eksempel, hehe ;).
Jeg har en klar til om ca. 15 min - stay tuned.
#702 BN 15 år siden
Og jeg skal ind i stuen lidt og være social. Så mangler det bare, at en ny quiz er gået i gang, når jeg kommer tilbage! :-D
#703 tranberg 15 år siden
---
THE SOUNDTRACK QUIZ - RUNDE 14
Der er 10 stykker inddelt af hestevrinsken.
Denne gang indeholder quizen også musik fra tv-serier.
Et rigtigt svar er titel + komponist.
Man får ikke credit for at kunne komponisten eller titlen alene.
RUNDE 14
#704 Antlion 15 år siden
#705 fazz 15 år siden
2. National Treasure - Trevor Rabin
#706 Antlion 15 år siden
#707 fazz 15 år siden
5. LOST - Michael Giacchino
#708 Antlion 15 år siden
#709 fazz 15 år siden
#710 fazz 15 år siden