Hvis der er nogle som kunne tænke sig at anskaffe sig lidt soundtracks signeret af komponisterne bag, så sælger http://www.darkdel.com/ under "CDs":
Soundtracket (dobbelt-cd) til "Lost" – sæson 3 - signeret af Michael Giacchino.
Soundtracket til "Dexter" – sæson 1 – signeret af Rolfe Kent (som har skrevet temaet til serien) og Daniel Licht (som stod for scoret).
Dark Delicacies er en lille specialbutik i Californien og hjemmesiden virker lidt "billig", men priserne er ok og så har de også andre signerede soundtracks.
Jo, men beskrivelsen på hjemmesiden er ikke den bedste, for efter den nævnte dato kan man nemlig købe af butikkens resterende cd'er online. Jeg har modtaget de to soundtracks.
Er en kæmpe fan af Dexter, og har tit tænkt på at anskaffe mig soundtracket. Men er desværre ikke en så stor fan af den mexicanske (tror jeg det er) musik der bliver spillet. Er der meget af det på soundtracket?
Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents
#1 Michael Andersen 16 år siden
Soundtracket (dobbelt-cd) til "Lost" – sæson 3 - signeret af Michael Giacchino.
Soundtracket til "Dexter" – sæson 1 – signeret af Rolfe Kent (som har skrevet temaet til serien) og Daniel Licht (som stod for scoret).
Dark Delicacies er en lille specialbutik i Californien og hjemmesiden virker lidt "billig", men priserne er ok og så har de også andre signerede soundtracks.
#2 filmz-vassago 16 år siden
#3 Michael Andersen 16 år siden
#4 Atheos 16 år siden
#5 Michael Andersen 16 år siden
#6 Atheos 16 år siden
arh, cubansk var det. Så kunne det godt være man skulle købe det. Man kan bare ikke se på coverer at det er signeret, men det er det?
#7 Michael Andersen 16 år siden