Gravatar

#1 filmz-ddh 15 år siden

Jeg leder efter en titel/navn på en film.

Den handler om en pige, som der bor alene med sin mor. De er fra en provins i USA. Pigens tøjstil i starten er vist lidt country ag-tig.
Filmen starter med, at pigen søger ind på et college eller et på musikskole i storbyen. Hun flytter på skolen, men bliver drillet i starten pga. sin stil og tøjet. Får en god veninde, som hun er meget sammen med. Moren sælger huset og flyttet til storbyen, hvor hun får arbejde på en cafe, hvor datteren og veninden besøger hende tit. Mener også, at moren dater en af pigens lærer.
I slutningen af filmen får veninden problemer med hende forældre.
For pigen (som filmen handler om) går det godt og hun får succes med det hun lære på skolen.
Gravatar

#2 lagoni 15 år siden

Brave New girl måske?
http://www.imdb.com/title/tt0403118/

"Holly has everything it takes to be a star; the voice, the dream and the dedication, but she lacks the means to break away from her humble Texas upbringing. Then she gets the chance to attend an art and music school on the East coast and her future suddenly looks bright. But the road to stardom is a bumpy one. She must compete with the snobby Angela for the star spot and that's the least of her troubles. Luckily, Holly has the support from her mother and her roommate Ditz who prove that being a star has nothing to do with fame and everything to do with faith, family, and friends. Before all the number one hits and the adoring fans, all she had was the dream. Inspired by the book A Mother's Gift by Britney & Lynne Spears...the story of the true meaning of being a star."
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 filmz-ddh 15 år siden

Ja det er den, men nu skal jeg så bare finde ud af, hvor jeg kan købe den henne.

Tak for hjælpen.
Gravatar

#4 Morbid 15 år siden

Writing credits:
(WGA)
Britney Spears (novel "A Mother's Gift") &
Lynne Spears (novel "A Mother's Gift")

Hmm...
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#5 lagoni 15 år siden

- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6 filmz-ddh 15 år siden

Ja men vil gerne have den med undertekster.

Tak for hjælpen.

Skriv ny kommentar: