Gravatar

#1 jebomik 12 år siden

jeg elsker film lad det være saget med det sammme og for mig en god film i den lokale bio en god måde fordrive en aften på, så her da jeg satte mig til i stolen for se den nyeste "Pirates of the Caribbean film var det store forventninger om en god aften med underholdning i sær klasse hvilket det også bliv men der dog var der bagefter film en lille stemme som blive ved hviske du har betalt lidt mer for se filmen i 3d, og var det så lidt feder hurtiger bliv jeg blæst tilbage i stolen? svaret giver vil lidt sig selv nej jeg for ikke noget ud af 3d hvorfor skal jeg betale mer for noget som minne øjne ikke dur filmmen bliver ikke feder af side hel aften med grimme briller på helle aften som kun giver en midddelmåde oplevelse.

jeg godt klar over at jeg ikke kommer op noget nyt i denne diskussion men vil lige give mening med den Diskussionen,og jeg vil nok også fremtiden blive ved med ser film i 3d
Gravatar

#2 Bony 12 år siden

Ja.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3 Kruse 12 år siden

Nej.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 frankdrebin 12 år siden

jebomik (1) skrev:
svaret giver vil lidt sig selv nej jeg for ikke noget ud af 3d hvorfor skal jeg betale mer for noget som minne øjne ikke dur filmmen bliver ikke feder af side hel aften med grimme briller på helle aften som kun giver en midddelmåde oplevelse.



Det gør det så ikke helt alligevel. Du vælger vel selv om du vil betale for at se en 3D film.

Der er ingen der tvinger dig til det jo :)
Gravatar

#5 Åkepool 12 år siden

Pas.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6 Fellaheen 12 år siden

Hvis dit indlæg var en race ville jeg udrydde den.
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#7 Highland Park 12 år siden

Nazi!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8 The Insider 12 år siden

Cannes it, man.
War. War never changes.
Gravatar

#9 Batsy 12 år siden

7# Haha!


Sjove svar mine herre :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: