Hej Filmz Denne konkurrence er noget tvetydig, er normalt glad for konkurrencerne her fordi de kræver bare en smule googling for at finde svaret men denne er der umiddelbart 2 rigtige svar på.
I skriver hvor mange film de har spillet over for hindanden i. Nu vil jeg ikke spoile konkurrencen for andre men i mindst en film har de begge været i men ikke delt scener. Nu har jeg (lidt naivt) lagt denne film oven i de anden pulje af film og har svaret men skal det forståes bogstaveligt at de SKAL have stået over for hindanden i filmen eller de blot har været med i samme film sammen? Forskellen er måske ikke stor men den er nok til at man kan vælge den forkerte på trods af at have det rette svar :)
Det ligger jo i spørgsmålet. Når der bliver spurgt om hvor mange film de spiller over for hinanden i. Altså hvor mange film, hvor de deler scener. Sådan forstår jeg den i hvert fald :)
#1 filmz-ghostface 15 år siden
Denne konkurrence er noget tvetydig, er normalt glad for konkurrencerne her fordi de kræver bare en smule googling for at finde svaret men denne er der umiddelbart 2 rigtige svar på.
I skriver hvor mange film de har spillet over for hindanden i. Nu vil jeg ikke spoile konkurrencen for andre men i mindst en film har de begge været i men ikke delt scener. Nu har jeg (lidt naivt) lagt denne film oven i de anden pulje af film og har svaret men skal det forståes bogstaveligt at de SKAL have stået over for hindanden i filmen eller de blot har været med i samme film sammen? Forskellen er måske ikke stor men den er nok til at man kan vælge den forkerte på trods af at have det rette svar :)
#2 Michael Andersen 15 år siden
#3 database 15 år siden
#4 filmz-Kadann 15 år siden
#5 Highland Park 15 år siden
Jeg har dog ikke kunnet finde det men mindes, at chandler75 besvarede det pågældende indlæg.
#6 Kruse 15 år siden
#7 Bony 15 år siden
#8 filmz-gofferoffer 15 år siden
Samme her, deltog også i den forrige diskussion.