Gravatar

#1 MOVIE1000 11 år siden

Halløj :)

Er det bare mig eller har i ikke for få 3D anmeldelser på BD?? Når man tænker over hvor stort markedet egenligt er vokset?

Og hvad blev der af resten af de anmeldelser af Olsen Banden??

Hilsen M1K
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 The Insider 11 år siden

#1, hver eneste gang, en film udkommer på både 2D og 3D herhjemme, beder vi altid om at se nærmere på 3D-udgaven, så vi netop kan komme med en vurdering af både 2D- og 3D-billedsiden. Men desværre er det ikke altid, at 3D-udgaven stilles til rådighed til anmeldelse. Nu har der været en hel del at se til på andre fronter, men umiddelbart ser det ud til, at Olsen banden-maratonet genoptages og færdiggøres efter sommerferien :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3 Ericmase 11 år siden

MOVIE1000 (1) skrev:
Og hvad blev der af resten af de anmeldelser af Olsen Banden??


Agreed og resten af sæsonerne på Lost?
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#4 The Insider 11 år siden

#3, nah... ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#5 davenport 11 år siden

Og Star Trek hænger vidst også lidt!..... ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 The Insider 11 år siden

#5, hehe, good one! ;-) Men faktisk glæder jeg mig til at forfatte nogle helt nye anmeldelser, når nu TNG-sæsonerne begynder at udkomme på Blu-ray. Jeg kan slet ikke tage mig sammen til bare at skimme en af mine gamle Star Trek-anmeldelser (faktisk har jeg det som regel svært med at skimme en af mine anmeldelser, så snart den har mere end et par år på bagen), fordi jeg skrev dem, da jeg var en hel del yngre og (tydeligvis) en langt mindre erfaren skribent :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7 davenport 11 år siden

Det er fine undskyldninger du kommer med, men de mangler altså stadig i samlingen, ligegyldigt hvor meget du prøver at sno dig udenom.... ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 The Insider 11 år siden

Hehe, du taler om Voyager? Aldrig sige aldrig, men det bliver ikke lige foreløbigt. Men hvis de kommer på Blu-ray, og hvis der kommer noget rigtig god bacon på bordet til en af de kommende julefrokoster (og det plejer der jo!), så kan det nok godt lade sig gøre.
Engang i marts 2022! Muhahahaha!
War. War never changes.
Gravatar

#9 davenport 11 år siden

Det ender sgu med at man selv må anmelde de sidste ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 The Insider 11 år siden

Make it so!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: