Jeg var lige ved at lure efter et par film i arkivet...dog ikke med det store held for sorteringen er helt obskur.
Hvis man vælger at se (film)arkivet som liste og vælger at sortere efter udgivelsesdato, så får jeg i hvert fald et ret underligt resultat. Den sorterer dem i lidt random orden (vil gætte på noget default ud fra id i databasen), istedet for udgivelsesdato. Sådan som jeg umiddelbart ville opfatte det så skulle den sortere alle værdier højere eller lavere en "null" som de nu er, og så segmentere "null" værdierne sammen i bunden eller toppen af listen.
Derud over ville det være mega fedt hvis man kunne vende sorteringen om ascending/descending så man ikke skal skifte til side 50 for at finde film der starter med Z osv. :)
#1 systemet lister alle dem der ikke har en udgivelses dato først, og da de jo alle har den samme værdi, nemlig ingenting, så vil det jo se ud som om de er random
Desuden vil jeg foreslå, at I sørger for, at titlerne på de enkelte film i de bokssætudgivelser, I har anmeldt, bliver føjet til listerne, så det bliver lettere at finde frem til omtalen.
Det vil også være smart, hvis standarddatoen i "Periode fra" ved søgning i arkivet bliver ændret fra forrige måned i indeværende år til datoen for Filmz' fødsel.
og så må i gerne lige lave en mere adskilt liste i stedet for at man skal ned og filtrer for at kunne læse om blu-ray kun.
og gøre siden bedre - hvis jeg går ind og læser en blu-ray anmeldelse og trykker tilbage så kommer jeg tilbage til en liste der indeholder dvd og blu-ray selvom mit udgangspunkt var KUN BLU-RAY på listen
#1 cyberzed 14 år siden
Hvis man vælger at se (film)arkivet som liste og vælger at sortere efter udgivelsesdato, så får jeg i hvert fald et ret underligt resultat. Den sorterer dem i lidt random orden (vil gætte på noget default ud fra id i databasen), istedet for udgivelsesdato. Sådan som jeg umiddelbart ville opfatte det så skulle den sortere alle værdier højere eller lavere en "null" som de nu er, og så segmentere "null" værdierne sammen i bunden eller toppen af listen.
Derud over ville det være mega fedt hvis man kunne vende sorteringen om ascending/descending så man ikke skal skifte til side 50 for at finde film der starter med Z osv. :)
#2 Skeloboy 14 år siden
#3 cyberzed 14 år siden
#4 hmn 14 år siden
#5 cyberzed 14 år siden
Prøv at kigge på side 50 der er et mix af film der ikke har og film der har en udgivelsesdato, endda sorteret i pæn underlige rækkefølge. Se her...
Ang. dem uden udgivelsesdato må jeg så foreslå en order by udgivelsesdato, title ;)
#6 Highland Park 14 år siden
http://filmz.dk/forum/filmz/en-lille-fejl-i-oversi...
Det drejer sig om følgende:
http://filmz.dk/anmeldelser#T (side 2 & 3)
- fra "The Band's Visit" til og med "The Wrestler".
#7 Highland Park 14 år siden
Det vil også være smart, hvis standarddatoen i "Periode fra" ved søgning i arkivet bliver ændret fra forrige måned i indeværende år til datoen for Filmz' fødsel.
#8 Mark Malmstrøm 14 år siden
og gøre siden bedre - hvis jeg går ind og læser en blu-ray anmeldelse og trykker tilbage så kommer jeg tilbage til en liste der indeholder dvd og blu-ray selvom mit udgangspunkt var KUN BLU-RAY på listen