Gravatar

#1 Slettet Bruger [228536030] 12 år siden

Jeg vandt Biler 2-konkurrencen, der sluttede for to uger siden, men har aldrig modtaget mine billetter, kom jeg lige i tanke om. Er jeg blevet glemt eller er det postbudet, der har hang til animationsfilm og hapset mine billetter?
Gravatar

#2 Slettet Bruger [228536030] 12 år siden

Anyone?
Gravatar

#3 Kruse 12 år siden

Jeg tror bare at du skal vente og så skal billetterne nok dukke op. Det plejer at tage et stykke tid(hvorfor ved jeg ikke) fra at man vinder billetterne til at man modtager dem i posten.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 kasperfmn 12 år siden

Uden at kunne sige noget om det enkelte tilfælde, så er der desværre ofte nogle problemer, som er ude af vores hænder, hvorfor der ikke er så meget at gøre ved det. Vi undskylder selvfølgelig, hvis du har vundet nogle billetter i en konkurrence, som ikke når at dukke op i tide.

Umiddelbart vil jeg foreslå dig at sende en mail til [email protected] vedrørende manglende præmier.
Gravatar

#5 johnny_newz 12 år siden

Vi har desværre ikke modtaget billetterne fra selskabet endnu, selvom de er afsendt derfra tidligere. Er simpelthen forsvundet i posten.

Jeg har spurgt efter et sæt nye billetter, og vender tilbage her i tråden så snart de lander, forhåbentlig indenfor et par dage nu.

Beklager forsinkelsen!
Gravatar

#6 Slettet Bruger [228536030] 12 år siden

All right, tak for svar!
Gravatar

#7 johnny_newz 12 år siden

SÅ er billetterne ankommet her på kontoret. De er allerede pakket nu, og ryger på posthuset senere idag - som A-post - så i burde alle have dem imorgen.

God week-end!
Gravatar

#8 Slettet Bruger [228536030] 12 år siden

Jep, de er kommet frem. Tak for det.

Skriv ny kommentar: