Åh, og måske et forslag til hvis man rent faktisk skulle bruge funktionen; kunne man ikke gruppere de forskellige biografer i geografiske områder? Jylland, Fyn, Sjælland og Storkøbenhavn? Jeg gav lige funktionen en chance, fordi jeg vandt billetter til Ice Age 3 og alle Nordisk Film-biografer lader til at tage den af programmet efter torsdag, men det er svært at fiske potentielle biografer i nærheden af mig frem, når jeg skal søge efter københavnske bydele mellem adskillige andre byer.
#14 - den side havde jeg ikke opdaget, men det ændrer jo ikke på at man skal gå ned i bunden af en anmeldelse for at se stjernerne :)
Hvorfor hedder den side egentlig 'I biografen'? Det er jo også der BR/DVD og arkivet med alle de andre film er, jeg ville ikke ha' gennemskuet jeg skulle klikke der for at finde andet end hvad der kører nu.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#16 - ja... og...? :) Jeg undrede mig bare over hvorfor arkivet er gemt sådan af vejen, der var tidligere en menu der hed 'Film', det dækkede lidt bedre.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Hvis du søger efter en film som ikke findes i den kategori du står i søger den også i arkivet. Derfor er det blevet dømt lidt ude fordi det ikke rigtig er nødvendigt at gå derind for at finde film :)
Udover det har vores statistikker vist at de fleste der søger efter film bruger den globale søgning frem for arkiv søgningen :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
#11 Slettet Bruger [859820661] 15 år siden
#12 Mandalae 15 år siden
Det er nok egentlig en meget god idé, listen er lidt uoverskuelig som den ser ud lige nu.
Mht at skjule det kan jeg ikke rigtig forstå hvorfor det kan være nødvendigt når det nu i forvejen ligger nederst på siden :)
Nu behøves du jo heller ikke længere skippe ned i bunden af anmeldelsen for at se stjernene, da du kan se dem på biograf forsiden ;)
#13 lagoni 15 år siden
Hvor er det henne? Når jeg klikker på fanebladet 'Biograf' under en anmeldelse, er stjernerne i bunden af anmeldelserne.
#14 Mandalae 15 år siden
Her
#15 lagoni 15 år siden
Hvorfor hedder den side egentlig 'I biografen'? Det er jo også der BR/DVD og arkivet med alle de andre film er, jeg ville ikke ha' gennemskuet jeg skulle klikke der for at finde andet end hvad der kører nu.
#16 Mandalae 15 år siden
Der er også flere links i menuen :)
F.x. et punkt der hedder På DVD og et der hedder Kommende :)
Der er bare også tabs inde på selve siden så man kan finde flere ting hvis man har lyst :)
#17 lagoni 15 år siden
#18 Mandalae 15 år siden
Hvis du søger efter en film som ikke findes i den kategori du står i søger den også i arkivet. Derfor er det blevet dømt lidt ude fordi det ikke rigtig er nødvendigt at gå derind for at finde film :)
Udover det har vores statistikker vist at de fleste der søger efter film bruger den globale søgning frem for arkiv søgningen :)