Jeg vil bare lige udtrykke min modstand mod det nye layout i biografanmeldelserne, hvor ebillet-menuen fylder ALT for meget, ca. halvdelen af siden - især fordi jeg forestiller mig, at funktionen trods alt ikke bruges så meget, at den retfærdiggør at fylde så stor en andel af billedet. Så foretrak jeg trods alt den gamle funktion. Ellers ville jeg gerne have en mulighed for at fjerne det i min profil et sted, hvis den mulighed ikke allerede findes (jeg kan i hvert fald ikke finde en sådan).
Er det et problem, når den først kommer efter anmeldelsen? Der er jo ikke noget med, at du skal scrolle forbi den. Hvis du ikke vil benytte funktionen, kan du jo bare klikke videre, når du har læst anmeldelsen?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Well, det er nok mest af alt irriterende, fordi jeg er vant til bare at trykke på End-tasten, når jeg vil tjekke en karakter på en film, men ikke vil læse anmeldelsen for at undgå spoilere. Før havnede jeg ved et antal stjerner, nu havner jeg langt nede i ingenting. Bevares, det er ikke jordens undergang, men jeg synes det nuværende design er pivklodset.
Godt forslag faktisk, jeg havde ikke nærstuderet den funktion. Det virker for mig under "På dvd", men i "i biografen"-menuen er der ingen film listet for mig.
Kan jeg ikke få dig til at kigge dine cookies igennem og se om du har en der hedder "filmz_ticket_city" eller "filmz_ticket_theater"? :)
Hvis du ikke har mulighed for at kigge dine cookies igennem kan du eventuelt prøve at vælge en by og så bare gå tilbage til "Alle byer", så bør det virke.
Du må godt lige melde tilbage om det er løsningen for så skal jeg have det rettet så det ikke er nødvendigt fremover :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Med forbedringer af funktionen hentyder du til billetbestillingen, right? For "i biografen" ser fin ud nu. Well, en form for "vis/skjul"-knap i bunden af siden eller måske en mulighed for at slå visningen af biograferne fra et sted i ens personlige indstillinger.
#1 Slettet Bruger [859820661] 15 år siden
#2 chandler75 15 år siden
#3 Slettet Bruger [859820661] 15 år siden
#4 chandler75 15 år siden
#5 Slettet Bruger [859820661] 15 år siden
#6 chandler75 15 år siden
#7 Slettet Bruger [859820661] 15 år siden
http://img8.imageshack.us/img8/688/56212599.jpg
"På dvd" ser ud, som den skal:
http://img269.imageshack.us/img269/2158/30484811.j...
#8 Mandalae 15 år siden
Kan jeg ikke få dig til at kigge dine cookies igennem og se om du har en der hedder "filmz_ticket_city" eller "filmz_ticket_theater"? :)
Hvis du ikke har mulighed for at kigge dine cookies igennem kan du eventuelt prøve at vælge en by og så bare gå tilbage til "Alle byer", så bør det virke.
Du må godt lige melde tilbage om det er løsningen for så skal jeg have det rettet så det ikke er nødvendigt fremover :)
#9 Mandalae 15 år siden
Jeg fandt ud af at jeg selv havde fejlen i en af mine browsere så det bør være fixet nu uden du skal lave alle mulige krumspring :)
Har du forslag til forbedringer af funktionen? - Det virker ikke umiddelbart som om du er tilfreds :)
#10 Slettet Bruger [859820661] 15 år siden
Med forbedringer af funktionen hentyder du til billetbestillingen, right? For "i biografen" ser fin ud nu. Well, en form for "vis/skjul"-knap i bunden af siden eller måske en mulighed for at slå visningen af biograferne fra et sted i ens personlige indstillinger.