#1: Nej, du er ikke den eneste, da jeg nemlig også oplever det en gang i mellem. Det sker somme tider når jeg er inde i en tråd og så trykker tilbage-knappen, for at komme tilbage til forumoversigten, så kommer jeg tilbage til forumoversigten, men jeg er logget ud.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg bliver logget af flere gange om dagen, men det skyldes IP-sikkerheden omtalt i denne tråd. Jeg ved ikke om det er dét der er jeres problem, men hver gang I åbner filmz.dk fra en ny IP-addresse skal I logge ind på ny. En smadderdårlig idé hvis I spørger mig.
#4: Nej, det er ikke det problem som jeg omtaler, og jeg tror heller ikke at det er det som Nicki52 mener. På en dag hvor jeg kun er på Filmz med én IP-adresse, og jeg "hopper" rundt mellem forskellige tråde og forum-oversigten, så bliver jeg sommetider logget af.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg bliver logget af flere gange om dagen, men det skyldes IP-sikkerheden omtalt i denne tråd. Jeg ved ikke om det er dét der er jeres problem, men hver gang I åbner filmz.dk fra en ny IP-addresse skal I logge ind på ny. En smadderdårlig idé hvis I spørger mig.
Det er ikke en dårlig idé, det er for jeres egen sikkerhed så en hacker ikke kan udnytte Cross Site Scripting og stjæle jeres logincookie og dermed jeres login.
Jeg skal nok undersøge hvorfor I bliver logget af mens I bare surfer rundt på sitet. Det er ikke fordi cookies bliver slettet eller noget vel?
Har du prøvet at gå tilbage til forumoversigten når du er blevet logget af? - Der har nemlig tidligere været et cache problem, så hvis du er logget af på forsiden men ikke på forum oversigten kan det sagtens være det der er galt igen og så ved jeg mere om hvordan jeg skal fixe det for dig :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
#1 Nicki52 15 år siden
#2 Kruse 15 år siden
#3 Nicki52 15 år siden
#4 christianhg 15 år siden
#5 Kruse 15 år siden
#6 Mandalae 15 år siden
Det er ikke en dårlig idé, det er for jeres egen sikkerhed så en hacker ikke kan udnytte Cross Site Scripting og stjæle jeres logincookie og dermed jeres login.
Jeg skal nok undersøge hvorfor I bliver logget af mens I bare surfer rundt på sitet. Det er ikke fordi cookies bliver slettet eller noget vel?
#5,
Har du prøvet at gå tilbage til forumoversigten når du er blevet logget af? - Der har nemlig tidligere været et cache problem, så hvis du er logget af på forsiden men ikke på forum oversigten kan det sagtens være det der er galt igen og så ved jeg mere om hvordan jeg skal fixe det for dig :)
#7 Mandalae 15 år siden
#8 Kruse 15 år siden
#9 Mandalae 15 år siden
Mit spørgsmål består dog :)
Er det kun på en enkelt side du er logget af eller fortsætter det når du går videre igen? :)
#10 MOVIE1000 15 år siden
jeg logget jeg på igen eller trykker tilbage.