Gravatar

#1 zacho 15 år siden

Ville det ikke være smart, at tilføje sådan at det ikke kun er anmelderens rating man kan se, når man bevæger sig rundt i jeres film oversigt? - Personligt så holder jeg mig mere til den karakter som er bruger bestemt end den som anmelderen har angivet.
Gravatar

#2 aero 15 år siden

Er forvirret - du kan jo se bruger ratingen når du klikker ind på filmen...
Its structural perfection is matched only by its hostility
Gravatar

#3 Bony 15 år siden

Ja, personligt finder jeg anmelderens karakter mere brugbar, end et gennemsnit af brugernes. Det kommer selvfølgelig også af, at man efterhånden kender de forskellige anmelderes filmsmag i forhold til sin egen. Jeg synes næsten, at det ville blive for meget hvis der skulle være to sæt stjerner, ved hver film. Forvirrende og unødvendigt. Som aero nævner, kan man se brugernes rating ved at gå ind på filmen, forudsat at der selvfølgelig har været flere end fem der har afgivet karakter. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4 zacho 15 år siden

Jeg forstår jer godt.
Men når jeg leder efter film, som der kunne være interessante, kigger og ofte efter hvad rating de har fået. Også i stedet for at skulle gå ind under hver enkel film, ville det være smart hvis man kunne se det ude i oversigten (http://filmz.dk/anmeldelser). Fx. ville en film som The Hangover ikke fange min interesse, da anmelderen kun har givet den 2/6, hvor imod Filmz brugere har givet den 4½/6.
Gravatar

#5 aero 15 år siden

Men se der har jeg det lige modsat af dig - jeg er typisk uenig med bruger ratingen og enig med anmelderne, og dem jeg er ikke er enige med, der ved jeg som regel på forhånd at jeg skal lægge en stjerne til eller fra ;)
Gravatar

#6 zacho 15 år siden

Tjah ;)

Men nu har jeg ikke helt så meget styr på de forskellige anmeldere :)
Dog ville jeg mene, at den ekstra rating ikke ville gøre den store forskel ude i oversigten, men hvis jeg er den eneste, kan jeg godt se, at det er ekstra arbejde :P
Gravatar

#7 aero 15 år siden

Man kan måske også sige, at hvis du vil basere dine filmvalg ud fra bruger rating, så kunne du bruge imdb til det formål...
Gravatar

#8 Åkepool 15 år siden

Uanset hvem man lytter til, så synes jeg da at det er en god idé.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: