Det synes jeg faktisk er mærkeligt, da det da har med driften af sitet at gøre? Hvorfor er det vigtigt for brugerne af Newz, men ikke for Filmz? Når man er på Newz er det mere naturligt Macnation og Railgun ligesom følger med, men Filmz er mere for sig selv. Jeg synes det er relevant da det er et samlet fortagende og fx. betyder noget for bannerne, som på det sidste er blevet præget af biler... Hvorfor mon?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Eftersom det ikke har nogen redaktionel (indholdsmæssig) betydning for Filmz, vil det ikke blive omtalt redaktionelt. Bannere er en del af den kommercielle side af Filmz.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Eftersom det ikke har nogen redaktionel (indholdsmæssig) betydning for Filmz, vil det ikke blive omtalt redaktionelt.
Det har da relevans for Filmz' læsere at vide, hvilke andre medier, sitet associerer sig med. Hvorfor skal det skjules for Filmz' læsere, hvem sitet samarbejder sammen med? Modvilje overfor at tale om det virker i sig selv en anelse suspekt.
Jeg mener, det ville da svare lidt til, at Mærsk ikke mener, Berlingske Business behøver skrive om, at Mærsk betaler et operahus for staten, fordi det ikke har noget med selskabets kerneaktiviteter at gøre.
#1 davenport 14 år siden
#2 chandler75 14 år siden
#3 davenport 14 år siden
#4 davenport 14 år siden
#5 chandler75 14 år siden
#6 davenport 14 år siden
Jeg synes det er relevant da det er et samlet fortagende og fx. betyder noget for bannerne, som på det sidste er blevet præget af biler... Hvorfor mon?
#7 chandler75 14 år siden
#8 filmz-Utyske 14 år siden
#9 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 filmz-Claudius 14 år siden
Det har da relevans for Filmz' læsere at vide, hvilke andre medier, sitet associerer sig med. Hvorfor skal det skjules for Filmz' læsere, hvem sitet samarbejder sammen med? Modvilje overfor at tale om det virker i sig selv en anelse suspekt.
Jeg mener, det ville da svare lidt til, at Mærsk ikke mener, Berlingske Business behøver skrive om, at Mærsk betaler et operahus for staten, fordi det ikke har noget med selskabets kerneaktiviteter at gøre.