Gravatar

#1 frankdrebin 14 år siden

Som skrevet i overskriften, synes jeg at Filmz er blevet langsomt på det sidste..

Det sker tit for mig at når jeg klikker på mit filmz link ikon, så åbner siden kun op med brun baggrund og filmz logo i toppen. Så står den bare og loader, men der sker ikke noget..

Andre gange åbner den fint og hurtigt. Men trykker jeg så på f.eks. 'Forum', så står den bare stille igen.. Det plejer at hjælpe at hjælpe at genindlæse siden..

Det skal så også lige nævnes, at det kun er på Filmz jeg har problemet..

jeg bruger Mac med Safari, hvis det er ;)
Gravatar

#2 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg oplever jævnligt at siden stener lidt og især p.g.a. et eller andet der har med Facebook at gøre.

Jeg kan se at Filmz står og venter på forskellige links fra Facebook, f.eks. static.ak.facebook.com og static.ak.connect.facebook.com, hvilket er pænt irriterende. Jeg har valgt at smide de to links og andet der har med Facebook at gøre i min Adblock, hvilket har hjulpet på hastigheden.

Dog er der stadig tider hvor Filmz stener ret meget, præcis som frankdrebin beskriver.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 Batsy 14 år siden

Det oplever jeg os, og jeg blevet vand til det (:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#4 BN 14 år siden

Batsy (3) skrev:
Det oplever jeg os, og jeg blevet vand til det (:

Oh, you have become water to it?

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5 MOVIE1000 14 år siden

Kun at der er den brune baggrund i højst 3 sekunder ellers har jeg som sædvanlig ingen problemer med filmz :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 Åkepool 14 år siden

Heller ikke de store problemer her.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7 Batsy 14 år siden

4# haha very funny BN, dont make me find you! (; og ja jeg skrev vand, men vant skulle der stå d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: