Spørgsmål: "Fast and Furious" er den fjerde film i den tempofyldte serie. Hvor mange af dem har Vin Diesel medvirket i?
Svar: 2
Som det er blevet påpeget i et par andre tråde på forummet, spiller han en større rolle i 1'eren og 4'eren, men har altså også en uncredited cameo i 3'eren - IMDb bekræfter dette. Hvordan I får dette til to film undrer mig en smule. Ikke at jeg hidser mig op over det, for jeg overlever nok at misse denne film, men jeg finder det lidt tyndt at lade 2 være det rigtige svar.
Enig i at det er lidt tyndt. Der prøves tit at gøre konkurrencerne så kryptiske så muligt, men tit skydes der i egen fod. Det synes jeg er lidt ærgeligt..
Hvad angår denne konkurrence, kan jeg dog ikke lige selv huske om jeg svarede et eller to. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#1 Slettet Bruger [3626922285] 15 år siden
"Fast and Furious" er den fjerde film i den tempofyldte serie. Hvor mange af dem har Vin Diesel medvirket i?
Svar:
2
Som det er blevet påpeget i et par andre tråde på forummet, spiller han en større rolle i 1'eren og 4'eren, men har altså også en uncredited cameo i 3'eren - IMDb bekræfter dette. Hvordan I får dette til to film undrer mig en smule. Ikke at jeg hidser mig op over det, for jeg overlever nok at misse denne film, men jeg finder det lidt tyndt at lade 2 være det rigtige svar.
#2 Bony 15 år siden
Hvad angår denne konkurrence, kan jeg dog ikke lige selv huske om jeg svarede et eller to. :)
#3 filmz-Kadann 15 år siden
#4 McPeter 15 år siden
Ja så bliver det sgu nogle svære quizer, hvis I bare hiver et svar op af hatten... så kan man jo ikke engang kan bruge imdb til at hjælpe...
#5 maniac 15 år siden
Denne gang var der hverken forsøgt at gøre den kryptisk eller bare hevet op af jorden. Det var meningen den bare skulle være simpel og ligetil.
Men det er en fejl, og det beklager jeg meget
#6 McPeter 15 år siden
Ej, fair nok, fejl sker... bare ærgerligt når man har svaret forkert men sådan kan det jo gå.
God påske nu hopper jeg på en flyver og finder en 600-800 fadøl et eller andet sted som trænger til at blive drukket. :-)