Nu har jeg også oplevet, at et nyt indlæg forsvinder efter at være blevet indsendt (og endda vist korrekt på siden) for derefter at dukke op igen senere.
Og en mindre detalje: "Hvem vinder Oscaren..."-tråden skulle ifølge forumoversigten bestå af 5 indlæg, men jeg kan kun se tre.
EDIT: Efter at have indsendt dette indlæg dukkede de to sidste indlæg i "Hvem vinder..."-tråden op henholdsvis 13 og 15 minutter efter, at de oprindeligt blev indsendt.
Hov! Idet jeg indsendte mit indlæg (#5) dukkede #2, #3 og #4 pludselig op! Det er åbenbart måden at få indlæggene frem på. Man er ganske enkelt nødt til selv at skrive et! :D
Haha, det bliver bedre og bedre! Jeg forsøgte at rette i #6, men jeg kunne ikke gemme rettelsen. Derefter gik jeg så ud af tråden og ind i den igen, fordi jeg tænkte, at det måske ville løse problemet med det resultat, at jeg nu kun kan se mit allerførste indlæg! Alle de andre indlæg er væk! :D Jeg regner med, at de dukker op, når nu jeg indsender dette. Det er sgu da for mystisk...
#1 Highland Park 15 år siden
Og en mindre detalje:
"Hvem vinder Oscaren..."-tråden skulle ifølge forumoversigten bestå af 5 indlæg, men jeg kan kun se tre.
EDIT: Efter at have indsendt dette indlæg dukkede de to sidste indlæg i "Hvem vinder..."-tråden op henholdsvis 13 og 15 minutter efter, at de oprindeligt blev indsendt.
#2 tiany 15 år siden
#3 rockysds 15 år siden
#4 filmz-vassago 15 år siden
#5 Highland Park 15 år siden
#6 Highland Park 15 år siden
Det er åbenbart måden at få indlæggene frem på. Man er ganske enkelt nødt til selv at skrive et! :D
#7 Highland Park 15 år siden
Derefter gik jeg så ud af tråden og ind i den igen, fordi jeg tænkte, at det måske ville løse problemet med det resultat, at jeg nu kun kan se mit allerførste indlæg!
Alle de andre indlæg er væk! :D
Jeg regner med, at de dukker op, når nu jeg indsender dette.
Det er sgu da for mystisk...
#8 filmz-vassago 15 år siden
#9 dyg 15 år siden
Desuden bliver jeg ikke længere smidt ned til de nyeste indlæg i tråde med ulæste indlæg.
#10 dyg 15 år siden