Endnu en mindre, men irriterende, petitesse... Det sker ind imellem, at når jeg har skrevet et indlæg og trykker på "Indsend", så bliver indlægget ikke vist i tråden. Nogle gange bliver det slet ikke indsendt trods gentagne forsøg, mens det andre gange er blevet indsendt men først vises, når jeg går tilbage på forumoversigten (hvor jeg kan se, at der er blevet tilføjet et indlæg) og derefter ind i tråden igen. Men som tidligere nævnt: nogle gange strejker "knapperne" ("Indsend", "Kursiv" og lign.).
Jeg bruger IE.
I øvrigt kan jeg aldrig se andet end venstre halvdel af "Opret"-knappen, når jeg befinder mig på "Opret tråd"-siden.
Jeg bruger Safari og har også oplevet, at knapperne strejker. Det mest irriterende ved det er, at hvis jeg fx trykker på indsend, poster den faktisk mit indlæg, men det kan jeg først se, som du siger, når jeg går ud i forumoversigten. Det værste ved det er, at trykker jeg på indsend fx fire gange, registreres det også fire gange - og der kommer altså fire af de samme indlæg...
Jeg glemte også helt at tilføje, at jeg her forleden skrev et indlæg, som ikke blev indsendt trods gentagne tryk på knappen. Og så havde systemet tilmed den frækhed at fortælle mig, at jeg ikke måtte indsende/skrive det samme flere gange på trods af, at det altså aldrig havnede i tråden. Hmpf!
Og det MEST irriterende ved det er, at når man en gang har trykket på "Indsend", og man finder ud af at det IGEN er sket, så er det for sent at markere teksten, da den nærmest bliver grayed out..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Det har hjulpet at skifte til Chrome - men det har så betydet, at hvis jeg skriver indlæg, så kan den ikke altid finde helt ud af det. F.eks, så viser den ikke altid alle ordene hvis jeg springer til en ny linje. Det kommer efter noget tid, men kan også se alle ordene/bogstaverne hvis man lige markere teksten med musen, og så bare klikker et sted på skærmen.
Dertil kommer en anden ting, det er hvis jeg sletter noget tekst, og så skriver noget nyt - så trækker den teksten efter med op, som normalt, men når man så skriver noget nyt, så ser det ud som om, at man skriver ind over det gamle, som om at "insert" er slået fra. Men det er den ikke, for hvis man lige venter 10-20 sek. så kommer teksten, eller hvis man bruger tricket med at markere teksten - det kan være en smule inerverende... :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 Highland Park 15 år siden
Det sker ind imellem, at når jeg har skrevet et indlæg og trykker på "Indsend", så bliver indlægget ikke vist i tråden.
Nogle gange bliver det slet ikke indsendt trods gentagne forsøg, mens det andre gange er blevet indsendt men først vises, når jeg går tilbage på forumoversigten (hvor jeg kan se, at der er blevet tilføjet et indlæg) og derefter ind i tråden igen.
Men som tidligere nævnt: nogle gange strejker "knapperne" ("Indsend", "Kursiv" og lign.).
Jeg bruger IE.
I øvrigt kan jeg aldrig se andet end venstre halvdel af "Opret"-knappen, når jeg befinder mig på "Opret tråd"-siden.
#2 kasper0204 15 år siden
#3 Highland Park 15 år siden
#4 HonoDelLoce 15 år siden
Det der har jeg prøvet vildt mange gange..
Og det MEST irriterende ved det er, at når man en gang har trykket på "Indsend", og man finder ud af at det IGEN er sket, så er det for sent at markere teksten, da den nærmest bliver grayed out..
#5 filmz-vassago 15 år siden
#6 Highland Park 15 år siden
#5: Det er godt nok ofte... :/
#7 filmz-vassago 15 år siden
Dertil kommer en anden ting, det er hvis jeg sletter noget tekst, og så skriver noget nyt - så trækker den teksten efter med op, som normalt, men når man så skriver noget nyt, så ser det ud som om, at man skriver ind over det gamle, som om at "insert" er slået fra. Men det er den ikke, for hvis man lige venter 10-20 sek. så kommer teksten, eller hvis man bruger tricket med at markere teksten - det kan være en smule inerverende... :)