Et mindre irritationsmoment: Når jeg citerer en kilde udefra (som i OT-tråden om told) og derefter markerer teksten og trykker på "citat af tekst"-knappen, så dukker det indledende tag op allerførst i mit indlæg (og altså ikke der hvor den markerede tekst begynder), og det andet dukker op lidt længere henne i indlægget (og altså ikke der hvor den markerede tekst ender). Kort sagt: de to tags bliver ikke indsat der, hvor jeg forventer og ønsker, at de skal havne.
Om det er også er et problem i forbindelse med andre tags, kan jeg ikke huske pt. Men da jeg i et andet indlæg ville omdanne en bid tekst til kursiv, nægtede "kursiv tekst"-knappen at lystre. Der skete intet, så jeg måtte indsætte de to tags manuelt.
Det er blot en petitesse, men ikke desto mindre kunne det være rart, hvis det fungerede. :)
#1 Highland Park 15 år siden
Når jeg citerer en kilde udefra (som i OT-tråden om told) og derefter markerer teksten og trykker på "citat af tekst"-knappen, så dukker det indledende tag op allerførst i mit indlæg (og altså ikke der hvor den markerede tekst begynder), og det andet dukker op lidt længere henne i indlægget (og altså ikke der hvor den markerede tekst ender).
Kort sagt: de to tags bliver ikke indsat der, hvor jeg forventer og ønsker, at de skal havne.
Om det er også er et problem i forbindelse med andre tags, kan jeg ikke huske pt. Men da jeg i et andet indlæg ville omdanne en bid tekst til kursiv, nægtede "kursiv tekst"-knappen at lystre. Der skete intet, så jeg måtte indsætte de to tags manuelt.
Det er blot en petitesse, men ikke desto mindre kunne det være rart, hvis det fungerede. :)
Sikke et langt indlæg for så lille en sag... :D
#2 filmz-vassago 15 år siden