Gravatar

#1 Bony 15 år siden

Der er fejl i konkurrencen omkring filmen "Den anden søster".

I nævner Henry VII i overskriften til spørgsmålet, men det var imidlertid hans søn Henry VIII der både var gift med Anne Boleyn og Katherine af Aragon. Henry VII havde kun én hustru, nemlig Elizabeth af York. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2 Highland Park 15 år siden

Det er sandt. Den undrede jeg mig også over. Men det er vist ikke den eneste fejl. Jeg har sendt redaktionen en e-mail.
Det er nok gået lidt for stærkt denne gang.

EDIT: Jeg fik selv lavet en hurtig lille fejl i mit svar. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3 tiany 15 år siden

Når vi nu er ved konkurrencerne så undre konkurrencen til Once, mig.

Hvordan har I fundet frem til den spilletid (jeg ved ikke hvad det rigtig svar er) - for når jeg sidder og kigger rundt omkring på nettet står der at spilletiden er [beep] eller [beep]Er det fordi der udgivet en særlig udgave i DK, for ikke engang med 2 ekstra numre der er på collectors edition, kan jeg finde en spilletid, der minder om nogle af svar mulighederne.

I behøver ikke give mig svaret på konkurrence(da jeg nu har gættet tilfældigt), blot hvordan i regner spilletiden ud.

[Indsat af admin]
Valar morghulis
Gravatar

#4 Highland Park 15 år siden

#3: Det er også det, jeg har skrevet til dem, men nu ville jeg ikke nævne det korrekte svar i en tråd, så alle og enhver kan læse det. Det er jo ikke til at vide, hvordan Filmz vælger at håndtere problemet.
Gravatar

#5 tiany 15 år siden

#4 Jeg synes bare det var lidt irriterende, når man nu egentlig gerne vil vinde og man så ender med at blive nød til at gætte :(
Valar morghulis
Gravatar

#6 Highland Park 15 år siden

#5: Det forstår jeg godt, men man kunne jo også vente med at gætte, indtil problemet er løst.
Gravatar

#7 maniac 15 år siden

Det skulle være fikset nu. Beklager

Skriv ny kommentar: