Gravatar

#1 davenport 13 år siden

Hey
Jeg tænkte på, om folk på Filmz (admins, anmeldere osv) er ansatte, eller om det stadigvæk er frivilligt arbejde. Det virker som om, at alle de nye tiltag tager lang tid.
Er i lønnet efterhånden eller er det deltidsarbejde eller hva?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 chandler75 13 år siden

Søren, Johan og jeg er deltidsansat. Johnny er som direktør også lønnet. Resten er frivilligt (og højt værdsat!) arbejde.

Mht. til udvikling har vi pt. kun Henrik, som også skal udvikle på newz, Railgun, MacNation osv., så derfor har det været begrænset med nye tiltag på Filmz i den seneste tid.

Redaktionelt forsøger vi dog hele tiden at hitte på nye ting (f.eks. Benways Blog, Kaspers Seriesøndag-nyheder osv.), samtidig med at de faste opgaver som anmeldelser og nyheder bliver dækket. Og så så Filmz TV selvfølgelig også dagens lys i 2010 som årets store nye tiltag.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 MOVIE1000 13 år siden

Jeg synes det er fedt/godt at se alle de store forbedringer filmz har fået i løbet af 2010, filmz var utrolig godt, inden, men nu er det super/lækkert at være herinde :)

Godt arbejde.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 frahm-2 13 år siden

helt enig. Især Filmz TV er et fantastisk tiltag. Jeg synes dog stadig at man på nyhedsfronten overser en del af de Københavnske events og begivenheder...men jeg skal selvfølgelig ikke kritisere for meget, da jeg jo bare selv kunne have indsendt nyhederne.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#5 kasperfmn 13 år siden

Mange danske nyheder, der måske skulle være bragt, bliver ofte overset, da de ikke lige sådan er til at finde, med mindre man kender til alle de forskellige små sider, som de dukker op på. Dette er den type nyheder, som brugerne meget gerne må indsende links til, hellere end de store amerikanske nyheder, som vi selv falder over i løbet af vores daglige gennemsøgning.
Gravatar

#6 Collateral 13 år siden

#4: Events er vel heller ikke noget der normalt kommer op som nyheder? De fleste filmnyheder er vidst en smule mere brede.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7 Kopper 13 år siden

Jeg elsker Filmz TV! Det er fandme fedt i laver det! Forsæt endelig med det. Jeg har været her på siden i 2010 uden jeg havde en bruger. Så her i 2011 tog jeg mig selv i nakken og tilmeldte mig :) og ville sige stadig en lækker side og godt gang i forumet :)
Gravatar

#8 frankdrebin 13 år siden

#7 Ja, det bliver hurtigt en del af ens hverdag at tjekke forummet ud.. Personligt ville jeg ikke kunne undvære Filmz! Tjekker det 20+ gange om dagen vil jeg tro. Godt nok er jeg ikke den mest aktive skriver herinde, men det er rart at kunne snakke med en masse ligesindede og søde mennesker om film, men også om alt muligt andet.

Så velkommen til Kopper! Håber du kommer til at nyde det! :)
Gravatar

#9 Kopper 13 år siden

frankdrebin (8) skrev:
#7 Ja, det bliver hurtigt en del af ens hverdag at tjekke forummet ud.. Personligt ville jeg ikke kunne undvære Filmz! Tjekker det 20+ gange om dagen vil jeg tro. Godt nok er jeg ikke den mest aktive skriver herinde, men det er rart at kunne snakke med en masse ligesindede og søde mennesker om film, men også om alt muligt andet.

Så velkommen til Kopper! Håber du kommer til at nyde det! :)


Tak for det :)

Jeg nyder det allerede :)
Og er allered ved at være afhæning af siden... skal bare se være tråd og nyhed :D
Gravatar

#10 MOVIE1000 13 år siden

#7 du er da ihvertfald faldet rigtigt godt til :)

Filmz tv skulle udvikle sig så meget at det kommer på tv så skulle det være ligesom Top Gear, bare med film og andet elektronik :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: