Gravatar

#11 Nagash 7 år siden

Jeg er enig med de andre. Find en bedre løsning med reklamer eller tillad adblockers igen. Ellers bliver mine besøg meget hurtigt begrænset.
De animerede reklamer er så påtrængende, at det bliver trættende for øjnene og det sløver ens PC ekstremt.
Gravatar

#12 Geekalot 7 år siden

#11 Så vil jeg anbefale dig en computer inden fra de sidste 10 år så :D
Gravatar

#13 kblood 7 år siden

Nå, jeg fandt en løsning.
Gravatar

#14 kblood 7 år siden

Nå, jeg fandt en løsning.
Gravatar

#15 knx 7 år siden

Pænt farvel - tak for 15 gode år.
Gravatar

#16 kblood 7 år siden

Jeg havde håbet på bedre respons, og håber nu stadigt på en bedre respons.

Lige nu, synes jeg nu at det meste af baggrunden er stoppet med at blinke hvert 10. sekund(men en stor del gør stadig), men for at prøve at være mere konstruktiv så vil jeg foreslå denne side:

https://www.adpushup.com/blog/the-best-ad-networks...

Dette liste over 16 udbydere af reklamer brugt af nogen af de største medie sider. Jeg kan forstå hvis i helst vil have danske reklamer, men nogen af disse må de kunne understøtte danske reklamer.
Gravatar

#17 Geekalot 7 år siden

#16 kan vel være lige meget med om de er danske eller ej ? Det vel dem der giver flest penge at køre med man skal have :) Er vel ingen der klikker på de reklamer alligevel hehe :)
Gravatar

#18 kblood 7 år siden

Geekalot (17) skrev:
#16 kan vel være lige meget med om de er danske eller ej ? Det vel dem der giver flest penge at køre med man skal have :) Er vel ingen der klikker på de reklamer alligevel hehe :)


Det troede jeg også. Men åbenbart er profit margin ikke så vigtigt her, de vil jo ikke se på om reklamer rent faktisk skræmmer brugere væk.

Vi er allerede 4 der har prøvet at gøre opmærksom på problemet.

Men vi SKAL åbenbart bare stoppe med at bruge siden, eller finde en måde at blokkere reklamerne på.

Kan du se at baggrunden blinker hvert 10. sekund? Den opdatere hele reklamen... det giver jo ingen mening.

De er jo simpelthen så MINIMUM af god webdesign teknik at UNDGÅ at ens website blinker for så vidt muligt.
https://www.epilepsy.org.uk/info/triggers

Ja, det skal mest af alt holdes fra at ske 3 gange i sekunded, men man skal da også prøve at undgå det generelt. Filmz er gået lidt den modsatte vej og har ikke noget imod at det meste af siden direkte skifter billede fra et billed, til sort, til et nyt billede. Samtidigt er 70-80% af reklamerne animerede, oven i at de også bliver udskiftet konstant? wtf?

Jeg prøvede at give Just eksempler på websider som har styr på hvad der er god skik når det gælder reklamer. Jeg har seriøst svært ved at finde websites der gør det værre end News Media. Faktisk har jeg ingen eksempler.

Men fair nok. Man SKAL blokkere reklamer eller de vil ikke have en på siden hvis de reklamer er for belastende. Point taken.
Gravatar

#19 kblood 7 år siden

Lige nu er der faktisk underligt nok ikke opdatering af hele baggrunden hvert 10. sekund eller animerede reklamer.

Jeg ved ikke om det er fordi der måske rent faktisk er blevet gjort noget, men jeg prøver at kører med reklamer på indtil det sker igen, for at se om det måske er blevet bedre alligevel.
Gravatar

#20 Geekalot 7 år siden

#18 var lidt modstander af det de gjorde på den anden side, med man kan betale sig fra det. Men det virker. Så også mig en gåde Morten ikke får det indført assap. Reklamer har aldrig generet mig før. Men dem der skifter størrelse hvert 30. Sekund er godt nok til at hidse sig op over.

Skriv ny kommentar: