Gravatar

#21 Morten Vejlgaard Just 7 år siden

#Alle Vi arbejder aktuelt på en mindre 'hoppende' udgave. Det bliver løst!
Gravatar

#22 Morten Vejlgaard Just 7 år siden

Update: Vi har nu fjernet de banners, der har fået Filmz til at 'hoppe'.

Det kan vi økonomisk gøre, fordi alle nu bidrager ved ikke at blokere for de annoncører, som hjælper os. Tak til alle, der støtter op! :)
Gravatar

#23 Geekalot 7 år siden

#22 nu røg sommer festen vel ikke på grund af det :)
Gravatar

#24 Morten Vejlgaard Just 7 år siden

#23 Der er som bekendt ingen fest uden dig, Geek ;)
Gravatar

#25 Nagash 7 år siden

Godt Just. Du har i hvert fald lige barberet toppen af. Synes dog stadig der er nogle meget irriterende reklamer imelem. Og hvorfor skal HELE siden opdatere hver 10. til 20. sekund? Reklamerne kan sagtens skifte, uden hele siden skal påvirkes ;)
Gravatar

#26 Morten Vejlgaard Just 7 år siden

#25 Det lyder mærkeligt, at hele sitet refresher. Gør det ikke her hos os. Er du helt sikker? Ellers skriv lige en pm og beskriv det i detalje - så må jeg gå videre med det.
Gravatar

#27 Mejse 7 år siden

#25 #26 det er heller ikke et problem jeg har haft
Gravatar

#28 Geekalot 7 år siden

Skærmen skifter ikke som sådan. Det når der kommer en af de reklamer der fylder dobbelt så meget i højden. Så skubber den siden ned. Pænt irreterende når man er ved at skrive eller læse en nyhed :)
Gravatar

#29 Morten Vejlgaard Just 7 år siden

#28 De skulle som sagt gerne være helt stoppet - har du oplevet dem inden for de seneste timer?
Gravatar

#30 Nagash 7 år siden

Altså, når jeg er på siden og bare har den til at stå idle i Chrome, så kan man se Chrome genindlæser siden sådan hver 10. til 20. sekund. Du ved, refresh logoet oppe i venstre hjørne ændres til et kryds mens siden genindlæses. Den har gjort det adskillige gange, mens jeg har skrevet dette her.

Skriv ny kommentar: