#10 Jeg er primært bare en "lurker" her på filmz, og jeg har aldrig haft den opfattelse. Har læst flittigt med siden 2006, er herinde flere gange dagligt, end jeg har lyst til at indrømme, været aktiv læser af næsten samtlige tråde/debatter/anmeldelser osv., og en sjælden gang imellem også deltaget en anelse (ca. 200 indlæg indtil videre). Det jeg prøver at siger er, at jeg slet ikke kan se hvor den holdning kommer fra. Hans indlæg er altid fin læsning, han argumenterer altid fornuftigt for sine holdninger, og hans brug af retorik er altid lige i øjet ;-) Personligt synes jeg det er ret så ærgerligt, at han har slettet sin bruger..
#10 Jeg tror ikke der er nogle der har opfattet ham som sur og bitre - men der er nok nogle der har været træt af ham, fordi han bliver ved med at argumentere sin sag hvis han tror på den. Hvilket har gjort at han er røget på en del ignorer-lister efter nogle af hans længere diskussioner. Men det er jo ikke Bruce's skyld at de ikke forstår at diskutere på det samme niveau :D
Sådan har jeg da aldrig opfattet ham. Er der virkelig nogen der seriøst har denne opfattelse af ham??
På ingen måde! Jeg har altid læst Bruces indlæg med interesse. Hvis der var noget, der kendetegnede Bruce og hans indlæg, så var det passion, energi og udpræget engagement i film og samfund. Så nej, jeg kan ikke nikke genkendende til "den sure og bitre mand".
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg kender Bruce i privaten som den gode Flemming. Han er en fandens sympatisk, rar, sjov og intelligent mand. Hvis der er noget, han ikke er, så er det sur og bitter.
Jeg ved, at han længe har følt, at han brugte for meget tid på Filmz (!), fremfor at koncentrere sig om et projekt, han længe har villet igangsætte. Han ønsker, at det skal blive til mere end snakken, og hvis han oprigtigt ikke kan løsrive dig for Filmz' trygge og vanedannende rammer, synes jeg, at hans beslutning er helt i orden. Han kan jo altid vælge at oprette en ny profil, når han har nået sine mål. Så kan det også være, at han vil nyde sitet uden samvittighedskvaler, og som vi alle ved, udløser vel overstået cølibatet de bedste... udløsninger!
Men indtil da synes, at hans fremragende tilstedeværelse på sitet skal omfavnes som Graham Chapmans blev til dennes begravelse.
Bruce har vel altid været ligeglad med, hvad andre har sagt om ham. Men jeg har da kaldt ham for bitter (rent filmisk, ikke personligt dog, jeg kender ham ikke). Men med Bruce følte jeg, at der var plads til både humor, alvor og ikke mindst ærlighed. Men da drønærgerligt. Han var en af dem der kunne holde mig oppe til og over midnat. Men muligt, at han har fået nok af nogle ting, det handler ihvertfald ikke kun om hans projekt.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Det er godt at se, at vi (plus sikkert endnu flere) deler samme positive opfattelse af Bruce. For mig har han altid været en vigtig, integreret del af filmz. En herlig gut.
Jeres cache lugter lidt af prut lige pt. har lige fået "nye posts" i den samme tråd 3-4 gange uden at der var nye. Derud over har systemet lige slugt en af mine posts i den her tråd.
#11 davenport 14 år siden
#12 cans 14 år siden
Personligt synes jeg det er ret så ærgerligt, at han har slettet sin bruger..
#13 tiany 14 år siden
Jeg tror ikke der er nogle der har opfattet ham som sur og bitre - men der er nok nogle der har været træt af ham, fordi han bliver ved med at argumentere sin sag hvis han tror på den. Hvilket har gjort at han er røget på en del ignorer-lister efter nogle af hans længere diskussioner.
Men det er jo ikke Bruce's skyld at de ikke forstår at diskutere på det samme niveau :D
#14 Yoda 14 år siden
På ingen måde! Jeg har altid læst Bruces indlæg med interesse. Hvis der var noget, der kendetegnede Bruce og hans indlæg, så var det passion, energi og udpræget engagement i film og samfund. Så nej, jeg kan ikke nikke genkendende til "den sure og bitre mand".
#15 JannikAnd 14 år siden
Jeg ved, at han længe har følt, at han brugte for meget tid på Filmz (!), fremfor at koncentrere sig om et projekt, han længe har villet igangsætte. Han ønsker, at det skal blive til mere end snakken, og hvis han oprigtigt ikke kan løsrive dig for Filmz' trygge og vanedannende rammer, synes jeg, at hans beslutning er helt i orden. Han kan jo altid vælge at oprette en ny profil, når han har nået sine mål. Så kan det også være, at han vil nyde sitet uden samvittighedskvaler, og som vi alle ved, udløser vel overstået cølibatet de bedste... udløsninger!
Men indtil da synes, at hans fremragende tilstedeværelse på sitet skal omfavnes som Graham Chapmans blev til dennes begravelse.
#16 elwood 14 år siden
Altså vi ved jo alle det er ham der er inde i Narniabæver, så han vil altid være i blandt os.
bruce loves the national trasure.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 filmz-ab 14 år siden
#18 BN 14 år siden
Det er godt at se, at vi (plus sikkert endnu flere) deler samme positive opfattelse af Bruce. For mig har han altid været en vigtig, integreret del af filmz. En herlig gut.
#19 cyberzed 14 år siden
#20 davenport 14 år siden