Jeg kan lige forestiller mig den panik der vil udbryde hvis Filmz er nede i mere end et par timer :D
Men okay hvis vi på den måde undgår fremtidige nedbrud så er den helt fjong. Sidste gang var vi jo alle ved at gå i panik på FB over ikke at kunne komme ind på Filmz.
Jeg ved godt at de aldrig vil indrømme det, men den rigtige årsag til at de flytter servere er, at de ikke har råd til de nuværende efter banner-indtægterne faldt med 90% efter Bruce slettede sin profil...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg vil ikke forlade skuden med en tudekiks variant og uden spor, det vil sgu lægge mig alt for fjernt og pine mig ind i sjælen :)
Men jeg fornemmer, at rollen som den sure og bitre mand, en rolle jeg fremover vil nyde at bibeholde, er bedst at udleve andre steder, hvor debatten på forhånd er født til være kontant omkring emner, som også ligger udenfor film universet, fremfor åbenbart konstant at have den mærkværdige evne til at skabe dårlig stemning på et forum med så mange dejlige mennesker, som jeg synes har fortjent bedre. Jeg påtager mig gerne min del af skylden.
Der skal ikke lægges så meget i omstændighederne, overvejelsen har været der et stykke tid og kan måske frigive noget tid til et andet projekt, som jeg meget længe har ønsket at give mig et spark i røven for at komme igang med. Nu skal det sateme være :)
Tre store hip til Danmarks absolut bedste film forum og de rare mennesker der er her og jeg håber ved gud, at lykken vil tilsmile jer alle! Og ikke mindst ekstra krydse fingre til Davenport, Tiany, Evermind og Navarre3, som godt nok har været meget hø igennem! Det kan være vi ses til julefrokosten i pølsevognen ;)
Filmz: 6/6
Al Swearengen: Anyway, tonight's speeches are fucking canceled. Nurse your fucking wounds.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Quick, hvordan kan jeg gemme filmz på min harddisk, jeg mener så meget kan siden da ikke fylde, na nallalaa filmz er ikke nede, filmz går ikke... det da teknisk umuligt.
Please Tom Hanks mr. Trustworthy number one say it's not true Filmz can't go down can it ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Men jeg fornemmer, at rollen som den sure og bitre mand, en rolle jeg fremover vil nyde at bibeholde, er bedst at udleve andre steder, hvor debatten på forhånd er født til være kontant omkring emner, som også ligger udenfor film universet, fremfor åbenbart konstant at have den mærkværdige evne til at skabe dårlig stemning på et forum med så mange dejlige mennesker, som jeg synes har fortjent bedre.
Sådan har jeg da aldrig opfattet ham. Er der virkelig nogen der seriøst har denne opfattelse af ham??
#1 chandler75 14 år siden
Mere info: http://newz.dk/newz-dk-ryger-midlertidigt-offline-...
#2 davenport 14 år siden
#3 tiany 14 år siden
Men okay hvis vi på den måde undgår fremtidige nedbrud så er den helt fjong. Sidste gang var vi jo alle ved at gå i panik på FB over ikke at kunne komme ind på Filmz.
#4 cyberzed 14 år siden
#5 HonoDelLoce 14 år siden
#6 cyberzed 14 år siden
#7 chandler75 14 år siden
#8 evermind 14 år siden
#9 elwood 14 år siden
Quick, hvordan kan jeg gemme filmz på min harddisk, jeg mener så meget kan siden da ikke fylde, na nallalaa filmz er ikke nede, filmz går ikke... det da teknisk umuligt.
Please Tom Hanks mr. Trustworthy number one say it's not true Filmz can't go down can it ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 BN 14 år siden
Sådan har jeg da aldrig opfattet ham. Er der virkelig nogen der seriøst har denne opfattelse af ham??