Kunne man overveje at slette stjernerne på billed-linket til de forskellige anmeldelser? Jeg synes, at det ødelægger meget af oplevelsen ved at læse en god anmeldelse.
Optimalt læser jeg en anmeldes igennem og sammenligner slutteligt det skrevne ord med uddelte stjerner. Men når jeg ser stjernerne først, så gider jeg ikke læse anmeldelsen, og det synes jeg egentlig er synd.
Måske kunne man lave en indstilling i profilen, som kunne tilføje/fjerne stjerner?
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Jeg synes det er lidt sjovt at man kun kan give stjerne til de anmeldte film? hvorfor kan man ikke give stjerne til film der ikke er anmeldte?? og selv anmelde dem?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
# 3 Det er ting, vi jævnligt diskuterer mulighederne omkring.
En af årsagerne til, at det ikke er blevet lavet, så man kan give alle film stjerner (ikke kun de anmeldte), er dels fordi der oprettes film i systemet, der endnu ikke har startet optagelser - og det ville derfor være underligt, hvis man kunne give dem stjerner - og dels fordi vi helst vil undgå, at de nye premierefilm får stjerner før premieren og før, Filmz har haft mulighed for at anmelde den.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#1 dh-ad 14 år siden
Optimalt læser jeg en anmeldes igennem og sammenligner slutteligt det skrevne ord med uddelte stjerner. Men når jeg ser stjernerne først, så gider jeg ikke læse anmeldelsen, og det synes jeg egentlig er synd.
Måske kunne man lave en indstilling i profilen, som kunne tilføje/fjerne stjerner?
#2 chandler75 14 år siden
Du kan dog klikke ind i anmeldelser via forummet eller ved at finde filmen under Søg, så ser du ikke stjernerne.
#3 MOVIE1000 14 år siden
#4 chandler75 14 år siden
En af årsagerne til, at det ikke er blevet lavet, så man kan give alle film stjerner (ikke kun de anmeldte), er dels fordi der oprettes film i systemet, der endnu ikke har startet optagelser - og det ville derfor være underligt, hvis man kunne give dem stjerner - og dels fordi vi helst vil undgå, at de nye premierefilm får stjerner før premieren og før, Filmz har haft mulighed for at anmelde den.