Gravatar

#1 filmz-Utyske 15 år siden

Fluebenet "Følg med i denne tråd" fungerer ikke helt efter hensigten, eller, hvis fluebenet er sat, fungerer det ganske glimrende, men fjerner man det, så havner tråden alligevel under "Overvågede tråde".

Windows XP SP3, Firefox 3.5.1. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2 filmz-Utyske 15 år siden

En anden lille fejl. Går man ind under "Indsend nyhed" og trykker på "Indsend til Filmz" under "Kvik-Indsend", får man en pop-up der siger:

Træk dette link op i din adresse bar, eller højre klik og vælg Add Link to Bookmark.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 Highland Park 15 år siden

#1: Er det ikke bare, fordi du har skrevet noget i den pågældende tråd?
Så skal du bare trykke på det røde kryds til højre for den overvågede tråd (i oversigten "Overvågede tråde"), så bliver tråden ignoreret.

#2: Det tror jeg heller ikke er en fejl. Jeg afprøvede det på et tidspunkt men kan ikke huske nøjagtigt, hvordan det fungerer. Det er vist noget med, at man kan indsende nyheden direkte fra kildens adresse, således at man ikke behøver at befinde sig på Filmz, når man indsender den. Du skal vist tilføje selve Filmz' "Indsend nyhed"-side til din bogmærkemenu. Resten husker jeg som dagen efter en god brandert.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 filmz-Utyske 15 år siden

#3 -

Jep, ved godt hvordan jeg ignorerer tråden, det er ikke problemet. Problemet er at skrive i en tråd, hvor jeg ikke har skrevet før, at jeg så fjerner fluebenet i "Følg med i denne tråd" og den dukker alligevel op på min egen liste.

Ok, det virker bare ikke synderligt logisk. :)
Gravatar

#5 Highland Park 15 år siden

#4: Ok, det regnede jeg også med, at du vidste. For længe siden rettede jeg selv henvendelse til Mandalae om dette, men jeg kan desværre ikke finde tråden.

Enig, det tog mig også lidt tid at finde ud af, hvordan "Kvik-Indsend" virker, selv om der står "Indsend lynhurtigt nyheder fra en hvilken som helst side du besøger med Kvik-Indsend". En mere udførlig forklaring er da ønskværdig.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6 Nicki52 15 år siden

Vil I forklare hvad Kvik-Indsend?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#7 chandler75 15 år siden

# 4 Inde under http://filmz.dk/news/submit står der "Kvik-Indsend" øverst til højre. Hvis du klikker på Indsend til Filmz med venstre museknap og holder den nede, kan du trække den op i Bookmark-linjen. Hvis du derefter befinder dig på en side, kan du klikke på linket, og den pågældende side indsendes som nyhed.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#8 Nicki52 15 år siden

Jeg kan ikke gøre det... :(
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: