#20 - problemet er jo som Chandler også påpeger så giver gossip-nyhederne også meget forum-aktivitet og det gør jo at det ikke kun er hver 3.dag, men til gengæld ofte er de forum-tråde med nyeste indlæg i et par dage eller hvor lang tid der går inden det ebber ud.
Men ja, bevares, det er da ikke helt så stort et problem som med nyhederne på forsiden. :-)
#20: Ja, jeg kan hvert fald huske, at jeg har diskuteret det med dig. :)
#22: Så kan du jo bare gå ind på nyheden og klikke på "Ignorer denne tråd". Det gør jeg selv brug af. :)
Men jeg er enig med Utyske. Jeg benytter aldrig forsiden, så funktionen er værdiløs i mit tilfælde. Mandalae har dog ret i, at det ikke er til stor gene i det daglige. Hvert fald ikke hvis man bare ignorerer de tråde, man ikke gider at følge. Det koster højst et par sekunders museklik dagligt. ;)
#21 filmz-Utyske 15 år siden
Men omvendt, så er funktionen jo reelt ikke til meget nytte for alle de mennesker der benytter forummet. :)
#22 McPeter 15 år siden
Men ja, bevares, det er da ikke helt så stort et problem som med nyhederne på forsiden. :-)
#23 Highland Park 15 år siden
#22: Så kan du jo bare gå ind på nyheden og klikke på "Ignorer denne tråd". Det gør jeg selv brug af. :)
Men jeg er enig med Utyske. Jeg benytter aldrig forsiden, så funktionen er værdiløs i mit tilfælde. Mandalae har dog ret i, at det ikke er til stor gene i det daglige. Hvert fald ikke hvis man bare ignorerer de tråde, man ikke gider at følge. Det koster højst et par sekunders museklik dagligt. ;)
#24 chandler75 15 år siden
#25 Highland Park 15 år siden