Gravatar

#21 filmz-Utyske 15 år siden

#20 -

Men omvendt, så er funktionen jo reelt ikke til meget nytte for alle de mennesker der benytter forummet. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#22 McPeter 15 år siden

#20 - problemet er jo som Chandler også påpeger så giver gossip-nyhederne også meget forum-aktivitet og det gør jo at det ikke kun er hver 3.dag, men til gengæld ofte er de forum-tråde med nyeste indlæg i et par dage eller hvor lang tid der går inden det ebber ud.

Men ja, bevares, det er da ikke helt så stort et problem som med nyhederne på forsiden. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#23 Highland Park 15 år siden

#20: Ja, jeg kan hvert fald huske, at jeg har diskuteret det med dig. :)

#22: Så kan du jo bare gå ind på nyheden og klikke på "Ignorer denne tråd". Det gør jeg selv brug af. :)

Men jeg er enig med Utyske. Jeg benytter aldrig forsiden, så funktionen er værdiløs i mit tilfælde. Mandalae har dog ret i, at det ikke er til stor gene i det daglige. Hvert fald ikke hvis man bare ignorerer de tråde, man ikke gider at følge. Det koster højst et par sekunders museklik dagligt. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#24 chandler75 15 år siden

# 23 Eller vel egentlig kun 10 museklik pr. måned, jf. "Af den seneste måneds 171 nyheder har 10 været tagget som gossip" :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#25 Highland Park 15 år siden

#24: Det har du ret i, men jeg har det også med at ignorere andre nyhedstråde, der ikke har min interesse - f.eks. de mange Batman-rygter. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: