Punkt 2 giver ingen mening dog, det kan nemt ødelægge diskussionen hvis det ikke er muligt at se alle indlæg i en tråd.
Hvis f.x. folk svarer på noget en person du har ignoreret, har skrevet, er det ret nemt at blive forvirret over et manglende indlæg, derfor er klapsammen løsningen valgt.
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Ok... Nu er det måske fordi dem jeg har på min ignore efter min mening ikke bidrager med noget interessant, hvorfor evt. svar baseret på deres poster heller ikke har interesse. Skulle de så blive quotede så må jeg jo leve med det :)
Det er gået op for mig, at jeg kan se nyheder indsendt af folk, jeg har på ignore-listen. Hvis jeg ikke gider læse deres indlæg, hvad er chancen så for at jeg gider læse deres nyheder?
Men ja, jeg er da taknemlig for at der overhovedet findes en ignore-funktion.
The only way to beat a troll is to not play their game.
# 7 Nyheder og forum er ikke det samme. Alle nyheder, der indsendes, skal igennem redaktionen med dertilhørende redaktionel vurdering af nyhedsværdien, evt. omskrivning/bearbejdelse af nyheden osv. Hvis ikke der er tale om en nyhed, som redaktionen finder relevant og af nyhedsværdi, kommer den derfor ikke på.
Forum dermod har vi ingen kontrol med (med mindre retningslinjerne overskrides).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#1 Patriarch 15 år siden
Når jeg har folk på ignore så ønsker jeg ikke at:
* Se de tråde de starter
* Se at de har postede, selvom jeg ikke kan se indhold
* Se en overvåget tråd dukke om når én på min ignore liste poster
Kunne disse tiltag komme på en 'to-do' liste? Ignorefunktionen flad som en eunuk på et bordel.
#2 Mandalae 15 år siden
Listen er bare meget lang :)
#3 Mandalae 15 år siden
Punkt 2 giver ingen mening dog, det kan nemt ødelægge diskussionen hvis det ikke er muligt at se alle indlæg i en tråd.
Hvis f.x. folk svarer på noget en person du har ignoreret, har skrevet, er det ret nemt at blive forvirret over et manglende indlæg, derfor er klapsammen løsningen valgt.
#4 Patriarch 15 år siden
Men ok... 2/3 er bedre end ingenting :)
#5 davenport 15 år siden
- Gamle bordelmutter ;)
#6 Patriarch 15 år siden
#7 Riqon 15 år siden
Men ja, jeg er da taknemlig for at der overhovedet findes en ignore-funktion.
#8 chandler75 15 år siden
Forum dermod har vi ingen kontrol med (med mindre retningslinjerne overskrides).
#9 elwood 15 år siden
Bwahahahahaaa power to the people, can you dig it?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 Riqon 15 år siden