Gravatar

#1 Patriarch 15 år siden

1) Det er lidt fjollet at forside teaser tråden nu er lukket

2) Jeg har vendet mig til den enorme teaser på forsiden og egentlig synes at det visuelt ser cool nok ud. Men jeg må tilstå at jeg stadig synes det er super dårlig brug af plads og generende at der skal scrolles for at se andet end én nyhed. Det er irriterende at jeg ikke bare kan komme ind og få mig et hurtigt overblik over de seneste 2-3 nyheder.

Jeg gætter på at i har lavet bruger undersøgelser af jeres site, men jeg antagerpå at rigtig mange kommer for at se nyheder. Det er derfor ikke specielt brugervenligt at der skal "arbejdes" for at se disse nyheder.

I har valgt at sitet skal have enorme reklamer - så synes det knap så heldigt at bruge så meget af det plads i har tilbage på den store teaser.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 chandler75 15 år siden

Vi har ikke lavet nylige brugerundersøgelser, men planlægger at lave en i starten af det nye år.

Hvad synes I andre om teaseren?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 lagoni 15 år siden

Jeg synes stadig den fylder alt for meget og jeg savner at kunne se anmeldelser på forsiden som før samt nemmere at kunne se nyheder - nyheder og anmeldelser er trods alt noget af det essentielle ved filmz. Jeg kan ikke se hvad man skal bruge teaseren til og hvis man absolut vil ha' den, brude den være meget mindre og måske en del af den venstre kolonne.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 dyg 15 år siden

Helt enig med lagoni. En formindsket udgave af anmeldelserne vil for mig være det optimale.

Efterhånden går jeg ikke ind via forsiden længere, når jeg alligevel ikke kan se nyhederne, så kan jeg lige så godt gå til forum-oversigten, hvor jeg hurtigt kan danne mig overblik over nyheder (og naturligvis også over andre tråde).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 Michael Andersen 15 år siden

Selvom jeg har vænnet mig til teaseren, så irriterer det mig at den mest henvender sig til folk, som ikke besøger Filmz ret meget, frem for dem som er her tit.

Efter overblikket er forsvundet har det i hvert fald ændret min færden, så jeg i stedet for at undersøge forsiden (som i "gamle" dage) også bare starter med at klikke på forummet, og så får jeg tit kun øje på nyhederne og anmeldelserne, når/hvis der andre som skriver i dem. Jeg ved ikke om der er andre der har det sådan, men der er altså en masse som jeg ikke ser/læser mere, og det er vel ikke meningen.

Og det er ikke fordi teaseren er grim eller noget, nok nærmere at den er som en pige med så store bryster, at man ikke ser alt det andet ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6 Kruse 15 år siden

Jeg er også helt enig med lagoni. Jeg synes at det var noget bedre, da man havde et overblik over anmeldelserne istedet for denne teaser. Det gør for mig, at jeg endnu sjældnere læser anmeldelserne end før, da jeg simpelt hen glemmer alt om dem.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7 cans 15 år siden

Har det på præcis samme måde som #4 og #6
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#8 filmz-Kadann 15 år siden

What lagoni said.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#9 tiany 15 år siden

Giver Lagoni og Michael ret