Gravatar

#1 filmz-ThomasA 15 år siden

Hej filmz-brugere,

Her er endnu et forslag fra min side, som jeg tror kunne være et sjovt lille pust til filmz. De fleste af jer kender vel moviemistakes.com, hvor der listes alverdens film-fejl, store såvel som små, i form af ord, billeder og videoer. Jeg tænkte på om man ikke kunne lave sådan en sektion i menuen til filmz.dk? Oversætte nogle af dem til dansk, og lade filmz-brugerne komme med deres observationer til småfejl i nogle af de store/små film.

Hvad siger i til det? Er det noget der kunne bruges eller er det ligegyldigt? Jeg synes bare det kunne være fedt med en dansk film-fejl-side, og hvorfor så ikke indopererer det på filmz.dk?
Gravatar

#2 Spanner 15 år siden

I mine øjne er det komplet ligegyldigt.

Du nævner selv moviemistakes.com. Hvis man virkelig synes at den slags er spændende kan man jo gå derind eller på andre sites, der er direkte dedikeret til det.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 MOVIE1000 15 år siden

#1 har selv skrevet til filmz om det og de skrev at jeg selv kunne lave en i tagwall det gjorde jeg så men der var ingen der tog det seriøst
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 BN 15 år siden

Jeg synes også, det er ret ligegyldigt. Især fordi de fleste "fejl" er kontinuitets-"fejl". Jovist synes jeg da, det er irriterende og sjusket, hvis man f.eks. kan se en mikrofon der hænger og svæver over hovedet på skuespillerne (instruktøren og hans crew burde kunne se den slags, når de gennemser de forskellige 'takes', og de burde da allersenest opdage det under arbejdet med at klippe filmen), men at gøre film-fejl til et helt emne i sig selv, det synes jeg er at gå op i nogle petitesser. Det er uinteressant.

Desuden er jeg for mit vedkommende ikke den hurtigste til at få øje på film-fejl, og jeg kan godt lide at bevare illusionen undervejs i en film. Derfor gider jeg simpelthen ikke disse lange lister over fejl og påståede fejl, som der f.eks. findes på moviemistakes.com.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5 Bohemian 15 år siden

Jeg synes at sidde og spotte fejl i en film, ødelægger lidt oplevelsen af filmen for mig. Kan ik lade være med at tænke på den fejl når jeg så ser den scene i filmen hvori fejlen indgår.
Free in serenity.

Skriv ny kommentar: