Gravatar

#1 Slettet Bruger [2661668603] 14 år siden

Kunne det ikke være muligt at lave et "Filmz TV"-punkt i topmenuen, så man hurtigt kan finde tidligere afsnit? Når nu afsnittene er så velproducerede og interessante er det ærgerligt, at de er halvskjulte og ikke lige så lette at finde som fx artiklerne.
Gravatar

#2 MOVIE1000 14 år siden

#1 det kunne være fedt og lækkert at have, og jeg giver dig ret i at de er for meget skjulte. Og de fortjener helt sikkert deres eget felt oppe i menuen.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 hmn 14 år siden

det kommer, vi er bare ikke helt klar med det endnu
Gravatar

#4 Highland Park 14 år siden

Det ville være rart, hvis det var muligt at navigere mellem de forskellige indslag i hver enkelt udgave af Filmz TV.

Jeg oplever i øvrigt ind imellem, at streamingen bliver afbrudt uden at blive genoptaget. Hvad kan det skyldes?
Det sker f.eks., når jeg prøver at se det nyeste afsnit, og da jeg indlæste siden på ny og startede forfra med afspilningen gentog problemet sig.
Jeg bruger Firefox 3.6.10 (uden tilføjelsesprogrammer).
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5 hmn 14 år siden

det cdn vi idag bruger til at streame filerne har nogle gange problemer med hastigheden til danmark, så derfor kan du ikke hente filen hurtigt nok, du kan som regel løse det ved at trykke pause, vente lidt og så afspille.

vi kommer med en ny streaming platform snart, så forhåbentlig bliver det løst der

indtil videre vil det ikke være muligt at navigere mellem indslagene, men det er muligt det er noget vi laver senere.
Gravatar

#6 Highland Park 14 år siden

hmn (5) skrev:
det cdn vi idag bruger til at streame filerne har nogle gange problemer med hastigheden til danmark, så derfor kan du ikke hente filen hurtigt nok, du kan som regel løse det ved at trykke pause, vente lidt og så afspille.
Det plejer jeg også at benytte mig af, og det virker fint. Men problemet i ovenstående situation er som sagt, at streamingen bliver afbrudt uden at blive genoptaget.

hmn (5) skrev:
vi kommer med en ny streaming platform snart, så forhåbentlig bliver det løst der
Det håber jeg også. Tak for svaret hmn. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: