Så er der sket lidt nyt igen. For de af jer der ikke allerede har opdaget det:
Vi har tilføjet gallerier til nogle af nyhederne. Der er et galleri forum, som nu rent faktisk bliver brugt. Hvert galleri har sin egen tråd, så man kan diskutere billederne eller bare snakke om dem.
Planen er at der kommer gallerier på artikler, anmeldelser og film, når det er muligt.
Som altid, kommentarer og kritik? :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Jeg kan ikke finde noget, kan du linke til et eksempel? Nu er jeg jo generelt i mod alt hvad der kan bringe flere billeder ind på filmz, men jeg skal nok prøve at være åben overfor det hvis du linker :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Så fandt jeg det også - og surprise, jeg kan ikke lide det. Jeg skal lige kigge lidt mere på det når jeg har sovet, så skal jeg nok prøve at komme med en lidt mere konstruktiv kommentar.
Jeg synes i grunden det er lidt ligegyldig fyld. Hvorfor er det at der skal være gallerier helt præcist? Et billede siger mere end tusind ord, siges der. Der er vel ikke rigtigt andet end at skrive lidt smådumme kommentarer til dem (som jeg selvfølgelig også selv har gjort) :-)
Når det er sagt, og man ser bort fra den ene kommentar jeg allerede har smidt derinde, så tror jeg ikke det er en feature jeg kommer til at bruge. Jeg kan i hvert fald ikke se nogen idé i at skulle skrive kommentarer til billeder, og ikke bare som før, til selve nyheden. Men det er da fint nok hvis nogen vil benytte sig af det. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#2+6: Der bliver jo i forvejen bragt nyheder omkring posters, billeder, karakterplakater - hvor man tidligere har skulle klikke væk fra Filmz, og måske ramme steder hvor der er blevet fjernet igen, så kan man jo for det første nemmere styre den slags, vi kan selv sortere, og vi kan knytte det til specifikke ting. Det er jo ikke noget der som sådan fylder - folk havde jo ikke en gang set det :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Hmm, ja, bumbum. Jeg må vist gi' mig og sige det er et af de bedre billedtiltag her. Dog kan jeg normalt godt li' at se billedet i sin originale kilde, da mange sider har interessante/sjove histoier tilknyttet, der ikke nødvendigvis er selve nyheden. Men det er jo nok en mindre ting.
Det sr dog ikke helt ud til at virke, burde er ikke være sådan et 'billed i billed' på nyheden om Monsterjægerne som der er til Yes Man?
# 9 Som udgangspunkt vil vi primært benytte billeder fra de danske pressesider og billeder, vi får tilsendt. Vi vil som udgangspunkt ikke tage billeder fra udenlandske sites/nyheder.
Det sr dog ikke helt ud til at virke, burde er ikke være sådan et 'billed i billed' på nyheden om Monsterjægerne som der er til Yes Man?
Pt. kan gallerierne kun tilføjes til nyheder, når der er mindst fire billeder (da de skal fylde det lille strimmel-felt ud) - indtil videre er der kun udsendt to til "Monsterjægerne". Dette vil muligvis blive designet om.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#1 Mandalae 16 år siden
Så er der sket lidt nyt igen. For de af jer der ikke allerede har opdaget det:
Vi har tilføjet gallerier til nogle af nyhederne. Der er et galleri forum, som nu rent faktisk bliver brugt. Hvert galleri har sin egen tråd, så man kan diskutere billederne eller bare snakke om dem.
Planen er at der kommer gallerier på artikler, anmeldelser og film, når det er muligt.
Som altid, kommentarer og kritik? :)
#2 lagoni 16 år siden
#3 Bony 16 år siden
EDIT: Ahh, nu fandt jeg det. Man skulle selvfølgelig bare smutte en tur på forsiden. :)
#4 lagoni 16 år siden
#5 Mandalae 16 år siden
http://filmz.dk/forum/gallerier/yes-man-37556#new
Der :p
Det var min godnat historie for i aften, sov godt drenge og piger :)
#6 Bony 16 år siden
Når det er sagt, og man ser bort fra den ene kommentar jeg allerede har smidt derinde, så tror jeg ikke det er en feature jeg kommer til at bruge. Jeg kan i hvert fald ikke se nogen idé i at skulle skrive kommentarer til billeder, og ikke bare som før, til selve nyheden. Men det er da fint nok hvis nogen vil benytte sig af det. :)
#7 chandler75 16 år siden
#8 filmz-vassago 16 år siden
#9 lagoni 16 år siden
#10 chandler75 16 år siden
Pt. kan gallerierne kun tilføjes til nyheder, når der er mindst fire billeder (da de skal fylde det lille strimmel-felt ud) - indtil videre er der kun udsendt to til "Monsterjægerne". Dette vil muligvis blive designet om.