Gravatar

#1 Yellow-TV 11 år siden

Jeg har kun været på filmz, siden 2012 og vil gerne høre nogen filmz-forum der er blevet meget kendt. Fx. Nicolas Cage åbner op om sit hår, Heath Ledger castet i rollen som Jokeren i "Batman Begins 2" osv. osv.

Og så kan man diskutere den gang nu.... Fx. Nu hvor Heath Ledger er valgt i rollen som Jokeren og har for det meste kun fået positive anmeldelser for sin rolle, så kan man diskutere dengang hvor man ikke kunne se ham i rollen osv. osv.

Lad os høre.
Gravatar

#2 RasmusFL 11 år siden

Så vidt jeg kan høre er 'Brokeback Mountain'-tråden vist et forum der er 'blevet meget kendt'. Ved dog ikke om det egner sig til titlen som et godt øjeblik på filmz.

'Prometheus' satte vist også ild under kedlerne. Og den meget ufrivilligt morsomme 'BN siger farvel' kan også anbefales.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#3 Yellow-TV 11 år siden

http://filmz.dk/batman-begins-2-jokeren-er-fundet/...

Jeg vil gerne snakke om denne tråd tilbage i 2006.

Det var meget sjovt, at mange kaldte ham for "den homoseksuelle Joker" og "Ennis Del Joker" og flere. Og så 2 år senere ville Ledger sove inde, og blive tildelt flere oscars osv. Altså det jeg prøver at sige "Heath Ledger i rollen som Jokeren-7 år senere" nu hvor de fleste har set The Dark Knight, lad os nu høre. Ville Carrey stadig passe bedre i rollen som Jokeren? De fleste af jer der ikke blev slettet fra tråden, lad os nu høre om jeres "lille discution" nu hvor Ledger er i rollen...



RasmusFL (2) skrev:
Så vidt jeg kan høre er 'Brokeback Mountain'-tråden vist et forum der er 'blevet meget kendt'. Ved dog ikke om det egner sig til titlen som et godt øjeblik på filmz.

'Prometheus' satte vist også ild under kedlerne. Og den meget ufrivilligt morsomme 'BN siger farvel' kan også anbefales.
Tak for anbefalingerne, de kan også bruges.

Alt i alt, disksutioner fra den gang man blev vred på hinanden til nu hvor man kan grine af det...
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 11 år siden

Fik Heath Ledger virkelig flere Oscars? Lad os hellere diskutere det! Jeg starter - nej, han fik kun en.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 Yellow-TV 11 år siden

Han bleV tildelt flere priser-herunder en oscar ja :)
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 11 år siden

Han blev altså ikke tildelt flere Oscars, nej.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 MMB 11 år siden

Lord Beef Jerky (6) skrev:
Han blev altså ikke tildelt flere Oscars, nej.


Hvorfor diskuterer du med trollen? :(
Gravatar

#8 Yellow-TV 11 år siden

Dybest set er du sselv en Troll Foeller, med dig i mange ignore-lister og alt det dér, men du betragter dig ikke som en Troll fordi du vil blot sige at du er uenig. En troll er en der kun er kommet for at spamme. Jeg kan bevise at jeg ér en seriøs bruger... Vil i ikke nok lade være med at kalde mig for en Troll. Hvis i gør, kan jeg kun sige at det ender med at alle der betragter mig som en sletter sig selv, for jeg kommer til at være her i de næste 10 år.
Gravatar

#9 Geekalot 11 år siden

kan man ikke banne en person når det enste han skriver i hver tråd er "min siden


Indlæg skrevet af skjult bruger: Yellow-TV" ? :)
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 11 år siden

Foeller (7) skrev:
Hvorfor diskuterer du med trollen? :(


Undskyld. Det er bare så fristende. Jeg tager en kold tyrker nu!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: