Jeg oplever hver eneste gang, at billedet stopper, mens lyden fortsætter, hvorefter billedet - når det sætter igang igen - indhenter lyden, hvorpå det kører fint et stykke tid, for så igen at gå i stop med frosset billede og lyden der fortsætter.
#1 Hvilken hastighed kører du med? Du kan teste om din hastighed er optimal ved at google "TDC hastighedstest" Og hvilken browser? Prøv evt. at se om det samme sker i en anden browser end den du normalt kører med. Er det kun på Filmz du oplever at dette sker?
Jeg har ikke oplevet problemer i IE8 og med 12 Mbit / 1 Mbit.
#1: Det har jeg også oplevet flere gange og jeg har ingen anelse om hvorfor, men jeg fandt en spøjs løsning på det sidste gang det skete. Jeg højreklikkede simpelthen et sted på afspiller-skærmen(et sted hvor det ikke er i vejen for det du skal se.) og lod højrekliksmenuen være på "skærmen" mens jeg så filmz tv.
Men siden at jeg brugte den nødløsning, har jeg ikke oplevet at billedet hakker.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1 Hvilken hastighed kører du med? Du kan teste om din hastighed er optimal ved at google "TDC hastighedstest" Og hvilken browser? Prøv evt. at se om det samme sker i en anden browser end den du normalt kører med. Er det kun på Filmz du oplever at dette sker?
Min hastighed er 5 Mbit / 512, og min browser er IE 7.
#1: Det har jeg også oplevet flere gange og jeg har ingen anelse om hvorfor, men jeg fandt en spøjs løsning på det sidste gang det skete. Jeg højreklikkede simpelthen et sted på afspiller-skærmen(et sted hvor det ikke er i vejen for det du skal se.) og lod højrekliksmenuen være på "skærmen" mens jeg så filmz tv.
Men siden at jeg brugte den nødløsning, har jeg ikke oplevet at billedet hakker.
hmm to forskellige med IE7 der hakker. Kunne være den version af explorer ikke er kompatibel. Der er også lige kommet en version 10.1 af Adobe Flash Player som måske kunne afhjælpe problemet (google Flash Player og installer den).
#1 BN 14 år siden
Det er faktisk lidt frustrerende. :-(
#2 Yggdrasil 14 år siden
Er det kun på Filmz du oplever at dette sker?
#3 Kruse 14 år siden
#4 BN 14 år siden
Min hastighed er 5 Mbit / 512, og min browser er IE 7.
#5 Yoda 14 år siden
#6 BN 14 år siden
Mange tak for tippet. Det virker faktisk! :-)
#7 Yggdrasil 14 år siden
#8 BN 14 år siden
Tak, det vil jeg da prøve.
#9 Kruse 14 år siden