Jeg har set en film, dengang jeg var lille, dvs. ca. i 95. Det er en tegnefilm, der handler om en gris med vinger. Den kan ikke flyve, men på sin vej efter eventyr møder den en masse væsener. Jeg har ikke kunnet finde den på nettet ud fra denne simple beskrivelse, men håber på, at der måske var nogle herinde, der kendte den og kunne hjælpe mig med at finde et sted hvor den kan købes eller bare hvad den hedder :-)
Ligeledes leder jeg også efter en anden film, som er mere en voksenfilm (nej det er ikke erotisk -.-). Den handler om en pige, som hele sit liv ikke har haft nogle venner, men kun har haft et venskab til sin dukke. I sin søgen efter et venskab dræber hun forskellige mennesker, og sammensætter ud fra forskellige kropsdele sin egen perfekte (døde) ven. Jeg tror muligvis, den hedder "Amy", men har ikke kunnet finde en film med dette navn som passer til min beskrivelse, så måske tager jeg fejl.
#1 filmz-Bech 14 år siden
Ligeledes leder jeg også efter en anden film, som er mere en voksenfilm (nej det er ikke erotisk -.-). Den handler om en pige, som hele sit liv ikke har haft nogle venner, men kun har haft et venskab til sin dukke. I sin søgen efter et venskab dræber hun forskellige mennesker, og sammensætter ud fra forskellige kropsdele sin egen perfekte (døde) ven. Jeg tror muligvis, den hedder "Amy", men har ikke kunnet finde en film med dette navn som passer til min beskrivelse, så måske tager jeg fejl.
Håber virkelig der er nogle, der kan hjælpe :-)
Mvh. Maria
#2 Highland Park 14 år siden
Tæt på: "May" ;)
#3 filmz-Bech 14 år siden
#4 Herrguth 14 år siden
Britt Allcroft's Magic Adventures of Mumfie?
#5 filmz-Bech 14 år siden