Gravatar

#1 Mandalae 15 år siden

Hey Folkens,

Vi har brug for lidt hjælp. Vi vil gerne lave måden omsætningstal bliver præsenteret om, da det ikke har været den store success med omsætningsboksen i bunden af venstre side.

Men, hvordan er det bedste de bliver præsenteret? - Jeg kan personligt ret godt lide den sidste nyhed hvor tallene er inkorporeret i selve nyhedsteksten som en helhed.

Den gamle måde var hvor de blev listet under selve nyhedsteksten, hvor man så kunne linke frem og tilbage.

En ny måde kunne være hvor man merger omsætningsboksen og nyhederne så man på en måde sætter kassen ind i nyheden.

Hvad siger I? - Kom gerne med ideer og kommentarer, vi vil jo gerne have så mange som muligt til at læse omsætningstallene ;)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#2 Mandalae 15 år siden

Nu skal I ikke råbe i munden på hinanden.. Er der ingen der bruger det overhovedet eller hvordan hænger det sammen? :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#3 Zelle 15 år siden

Jeg kunne bedst lide det på den gamle måde. Altså at der var en nyhedstekst først, og nedenunden var de så opstillet, som boksen i venstre side.
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#4 x marks the spot 15 år siden

Jo da, få nyhedsteksten tilbage. Syntes den fungerede fint.
Jeg savner også nogle danske omsætningstal. Kan der ikke være en omsætningsboks til dem begge?
"Do, or do not. There is no try".
Gravatar

#5 HonoDelLoce 15 år siden

Tjaa, personligt plejer jeg blot at scrolle ned og kigge tallene (efter re-designet) ..

Men der var da helt sikkert mere "debat" om emnet før, da der kom en nyhed med oversigten inden i..

Så lad os da få det tilbage igen :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6 Highland Park 15 år siden

Beklager Mandalae men jeg interesserer mig stort set ikke for omsætningstal. Men når nu du efterspørger lidt respons, så synes jeg da også, at det fungerer bedst sammen med en nyhedstekst. Om ikke andet så liver det op i selve tråden, som honodelloce påpeger.
Når omsætningsboksen blot figurerer til venstre nederst på siden, lægger jeg ganske enkelt ikke mærke til den.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7 MOVIE1000 15 år siden

jaja
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 Mandalae 15 år siden

Så indtil videre læner vi altså imod at have nyhedsteksten sammen med en nummeret liste? :)

Tak for svarene :p
Gravatar

#9 Bony 15 år siden

Jeg bruger dem nu heller ikke, så for min skyld ingen alarm. De gange jeg har skulle tjekke noget, har det for mig fungeret helt fint at scrolle ned i bunden, hvor de jo ligger. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#10 Michael Andersen 15 år siden

#8 Ja som de var i gamle dage :)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: