Gravatar

#1 Kisbye 11 år siden

Når der ikke har været skrevet i en tråd i noget tid, låses den således at det ikke længere er muligt at skrive indlæg i den.
I skriver selv at der er tale om 14 dage siden sidste indlæg, men det kan jeg konstatere ikke passer. Hvor lang tid går der?

Jeg aldrig rigtig syntes at der nogen god grund til at låse en tråd. Dog går jeg ud fra at grunden til at i ikke låser anmeldelserne, er fordi de altid vil være aktuelle.
Mit andet spørgsmål er derfor, hvorfor i låser for indlæg i artiklerne? De vil vel også altid være aktuelle?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#2 chandler75 11 år siden

Artiklerne burde aldrig blive lukket. Har du et eksempel? Eller mener du nyhederne?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 davenport 11 år siden

Forumtråde..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 HelmerJ 11 år siden

The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#5 Kisbye 11 år siden

#2
Du har ret. :) Det ser ud som om de fleste er åbne.
Jeg ser problemet i tråden til Filmz Classics: Carl Th. Dreyer - Dansk films store geni

Er det en bug?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#6 Kisbye 11 år siden

Nu har jeg gået alle artikler igennem og det ser ud til at være mere reglen end undtagelsen at de er låst.

Generelt er følgende tråde låst (dog ikke begrænset til, se liste): Ugens Filmz, Soundtrack, tråde om filmfestivaler, Interviews og Moviola.
Kunne ligne at der er et system i hvad der låses, men det er på ingen måde konsekvent. For eksempel er det måske kun halvdelen af Moviola trådene der er låst.
Andet eksempel Berberlinale 56 del 1 er låst, men del 2 er ikke.
Der er undtagelser med næsten alle andre emner.

Har altid troet at er automatisk i låser trådene, men ligner det ikke med alle de undtagelser.
Har også fundet nogle få artikler og tråde der disideret er i stykker.

Hele listen er for omfattende til at poste her, men kan tilgås her:
https://docs.google.com/file/d/0B_RyDBFtvu5kWXNzUU...
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#7 chandler75 11 år siden

# 6 Tak for indsatsen - jeg har gjort Henrik opmærksom på fejlen.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: