Gravatar

#11 Skeloboy 15 år siden

#6 - hvis en person gentagne gange vrøvler, siger lort, skriver uforståeligt, laver ligegyldige tråde...kort sagt: hvis jeg føler en person spilder min tid, så overvejer jeg kraftigt ignore...

Har dog aldrig brugt det før her...jeg mener det slet ikke personligt, det er meget vigtigt at holde sig for øje
Gravatar

#12 filmzkim 15 år siden

#11 - Skeloboy skrev:
hvis en person gentagne gange vrøvler, siger lort, skriver uforståeligt, laver ligegyldige tråde

Var der nogen, der sagde Nicki52? :b
Gravatar

#13 Skeloboy 15 år siden

#12 - som sagt...gør det ikke personligt...synes heller ikke man burde kunne se hvem en person har på sin ignore
Gravatar

#14 filmzkim 15 år siden

Ja, det er rigtigt.
Gravatar

#15 filmzkim 15 år siden

#11 - Skeloboy skrev:
Har dog aldrig brugt det før her...

Du har da tre på ignorelisten, så det passer vist ikke.
Gravatar

#16 Skeloboy 15 år siden

#15 - før her = mente har aldrig brugt ignore, før jeg kom filmz
Gravatar

#17 HonoDelLoce 15 år siden

Så det du siger er faktisk, at Filmz er det forum fyldt med flest idioter, du nogensinde har været på :D

- men jeg backer gerne op om dit forslag.. ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18 filmzkim 15 år siden

Nåh, okay.

Filmz er ellers mildere befolket med idioter end så mange andre sites.
Gravatar

#19 HonoDelLoce 15 år siden

Hey! Det var jo ikke mig, men Skeloboy der insinuerede det ;) Jeg elsker filmz ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#20 Skeloboy 15 år siden

#19 - hehe næh...udover små private forum, har jeg dog kun brugt tre: filmz, fumbbl og Sepulturas(og lidt imdb...men den er jo forfærdelig)...alle var ganske fine...men man har ikke kunne ignore på de andre

Skriv ny kommentar: