Jeg har aldrig brugt ignore før. Jeg vil aldrig bruge det pga meningsforskelle, uanset hvor kraftige pg jeg synes nok, jeg har taget min tørn i tidens løb. Men når jeg begynder at føle, at jeg spilder min tid på indlæg og tråde, som jeg næsten på forhånd ved intet siger mig, så det ville være rart lige at kunne filtrere lidt. Det er ikke personligt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Fantastisk. Har lige fundet Ignorer denne tråd, en funktion jeg aldrig tidligere har brugt. Den kan bruges i en snæver vending indtil videre :) Nu skal jeg på jagt!!!
*** Øv. Kommer stadig med i overvågede tråde :( ***
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ja selvfølgelig, hvis du har sat en tråd til at blive overvåget bliver den jo ikke ignoreret, det giver ikke rigtig mening da du vel ikke overvåger en tråd du ikke gider læse? :)
Du kan bare fjerne dem fra overvågede tråde også :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Tryk på krydset ude i højre side, ved den tråd du vil fjerne :)
Du kan også helt undgå at de bliver lagt i overvågede tråde hvis du slår "Følg med i denne tråd" fra. Denne checkbox finder du under kommentar boksen, til venstre.
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
#21 filmz-Bruce 15 år siden
Jeg har aldrig brugt ignore før. Jeg vil aldrig bruge det pga meningsforskelle, uanset hvor kraftige pg jeg synes nok, jeg har taget min tørn i tidens løb. Men når jeg begynder at føle, at jeg spilder min tid på indlæg og tråde, som jeg næsten på forhånd ved intet siger mig, så det ville være rart lige at kunne filtrere lidt. Det er ikke personligt.
#22 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 filmz-Bruce 15 år siden
*** Øv. Kommer stadig med i overvågede tråde :( ***
#24 Mandalae 15 år siden
Ja selvfølgelig, hvis du har sat en tråd til at blive overvåget bliver den jo ikke ignoreret, det giver ikke rigtig mening da du vel ikke overvåger en tråd du ikke gider læse? :)
Du kan bare fjerne dem fra overvågede tråde også :)
#25 filmz-Bruce 15 år siden
#26 tranberg 15 år siden
I'm sorry, men hvordan fjerner man enkelte tråde fra overvågede tråde, Mandalae..?
Det er en funktion jeg godt kunne bruge :)!
#27 Mandalae 15 år siden
Tryk på krydset ude i højre side, ved den tråd du vil fjerne :)
Du kan også helt undgå at de bliver lagt i overvågede tråde hvis du slår "Følg med i denne tråd" fra. Denne checkbox finder du under kommentar boksen, til venstre.
#28 tranberg 15 år siden
Jeg kan virkelig ikke finde noget kryds i højre side, har dog fundet chechboksen under kommentarboksen :)
#29 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#30 tranberg 15 år siden
Nej, ikke et eneste :-O!?