Gravatar

#1 wigant 12 år siden

Jeg var en af dem (jeg antager at det gælder alle konkurrence-vindere) som ikke modtog billetter til Immortals. Jeg har henvendte mig per mail og fik at vide, at jeg ville høre nærmere.

Jeg har dog aldrig hørt noget svar retur om løsningen er blevet.

Er der noget nyt her?
Gravatar

#2 johnny_newz 12 år siden

Nej der er desværre intet nyt på den konkurrence. Vi får rykket for den igen - jeg vender tilbage.
Gravatar

#3 wigant 12 år siden

Hej Filmz/Johnny.
Er der noget nyt her?
Gravatar

#4 johnny_newz 12 år siden

Nej desværre. Vi må finde på noget andet at udlodde - jeg vender det internt..
Gravatar

#5 wigant 12 år siden

Jeg tør næsten ikke spørge om I har fundet en løsning?
Gravatar

#6 wigant 12 år siden

wigant (5) skrev:
Jeg tør næsten ikke spørge om I har fundet en løsning?

BUMP
Gravatar

#7 johnny_newz 12 år siden

Bump. Intet nyt endnu. Mærkværdigt. Jeg vender tilbage.
Gravatar

#8 lordsasa3 12 år siden

Mystisk..
Gravatar

#9 wigant 12 år siden

johnny_newz (7) skrev:
Bump. Intet nyt endnu. Mærkværdigt. Jeg vender tilbage.

Det mærkværdige er vel, at det er dig/Jer/Filmz som skal vende tilbage med nyt, men ikke har gjort det. Jeg forstod på din tidligere besked at det lige skulle vendes internt hvad I ville udlodde istedet (det kunne jo evt. være billetter til en anden film, en Blu-ray eller lignende).
Ser frem til en snarlig løsning på dette, da konkurrencen udløb 5/12 2011.
Gravatar

#10 chandler75 12 år siden

Billetterne skulle i to omgange været blevet sendt fra filmselskabet til os, men er tilsyneladende i begge omgange gået tabt undervejs.

Da filmen ikke går i særlig mange biografer længere, får du i stedet billetter til thrilleren "Med livet som indsats": http://filmz.dk/film/med-livet-som-indsats

De sendes direkte fra filmselskabet, så forhåbentlig har du dem inden for et par dage.

Vi beklager ulejligheden.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: