Gravatar

#1 Slettet Bruger [1614963280] 11 år siden

Er I stoppet med at sende beskeder, når I sletter brugernes indsendte nyheder?
Gravatar

#2 Riqon 11 år siden

Det mærkede jeg mig også ved sidst.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#3 Highland Park 11 år siden

Og ikke nødvendigvis udtrækning/annoncering af konkurrencevindere:
http://filmz.dk/konkurrencer/de-skrigende-halse

I samarbejde med Scanbox udlodder Filmz to billetter til en heldig vinder, der får adgang den eksklusive "De skrigende halse"-visning i Cinemateket den 17. marts.

Ahem...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 Slettet Bruger [1614963280] 11 år siden

Såeh.. is this thing on?
Gravatar

#5 Highland Park 11 år siden

Drebble (4) skrev:
Såeh.. is this thing on?
Du bliver nok nødt til at påkalde dig opmærksomhed [url= anden vis[/url].
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6 kasperfmn 11 år siden

Jeg Drebble - beklager forsinkelsen, jeg havde ikke lige spottet tråden.

Som regel plejer jeg blot at påklistre en besked, når der er tale om nyheder, hvor der er noget tekst til indsendelsen. Hvis der blot er tale om et link og evt. en overskrift, så sletter jeg den bare uden videre. Hvis jeg har misset at påklistre en besked ved en slettet nyhed med tekst, så beklager jeg meget, da det i så fald har været en fejl.
Gravatar

#7 Slettet Bruger [1614963280] 11 år siden

Aight, fair nok. Jeg undrer mig dog stadig lidt over, at Veronica Mars-nyheden tilsyneladende ikke er interessant for filmz, da den dels slog rekord mht. crown funding og del vel er den første af sin slags.
Gravatar

#8 Riqon 11 år siden

Drebble (7) skrev:
Aight, fair nok. Jeg undrer mig dog stadig lidt over, at Veronica Mars-nyheden tilsyneladende ikke er interessant for filmz, da den dels slog rekord mht. crown funding og del vel er den første af sin slags.


Enig - jeg var også overrasket over ikke at finde den historie på Filmz.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 Herrguth 11 år siden

Det står vel generelt lidt sløjt til med nyhedsdelen på Filmz.
Jeg er selv stoppet med at sende/skrive nyheder, da der kunne gå over en uge, før der blev kigget på dem, og så blev de afvist, da de ikke længere var aktuelle.
Gravatar

#10 Riqon 11 år siden

Jeg indsendte en historie om en Q&A med Nolan, hvor jeg formulerede og oversatte en del selv (brugte vel en halv time på det) og postede det. Der gik en uge, det blev slettet, men jeg fik ingen besked med begrundelse. Antager den ikke var nyhedsværdig nok, men da der næsten ikke kom andre nyheder på siden de dage, så undrede det mig alligevel lidt.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: