Gravatar

#1 Bubba 10 år siden

Jeg var en af vinderne i "Prisoners"-konkurrencen tilbage i december, men jeg har stadig intet modtaget, selv om jeg har skrevet til filmz.dk og direktør Johnny Rechnagel flere gange.

Er der andre, der har haft lignende oplevelser?
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

Hej Troels,

Har du mulighed for at sende mig en mail - morten @ filmz.dk

På forhånd tak.

Vh. Filmz-teamet.
Gravatar

#3 Morpheus 10 år siden

Ja, jeg har præcis samme problem og har været i dialog med johnny_news siden slutningen af december uden der er sket noget.

Er ved at være godt træt af det.
Gravatar

#4 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

#3 Hej Lasse, du må også meget gerne sende mig en mail - så skal jeg finde en løsning.
Gravatar

#5 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Det er lige til Morten Spiegelhauer! :-D
Doctor Last Warning
Gravatar

#6 Kisbye 10 år siden

Utroligt der stadig er problemer med det.
Hvad med Movie1000. Lykkes det ham nogensinde at fingre i sin præmie?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#7 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

Helt overordnet kan jeg fortælle, at der har været en misforståelse imellem os på Filmz og så selskabet bag filmen. Det er vi kede af, men vi finder en god løsning for dem, der mangler deres præmie.
Gravatar

#8 MOVIE1000 10 år siden

Kisbye (6) skrev:
Utroligt der stadig er problemer med det.
Hvad med Movie1000. Lykkes det ham nogensinde at fingre i sin præmie?


Jah jeg modtog min præmie, i forbindelse med Only God forgives, har stadig intet set eller hørt til James Bond konkurrencen, hvor præmien var en filmz plakat + T-shirt. Men eftersom jeg modtog Only God forgives, gad jeg ikke bruge flere kræfter/tid på det, når der går over et år og man bliver lovet det ene efter det andet uden der sker en dyt.

http://filmz.dk/ole-bogart-michelsen-dukker-atter-...
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

#8 Super vigtigt, at vi får besked, da der kan være problemer med posten eller lign. Men kan kun beklage din uheldige oplevelse.
Gravatar

#10 MOVIE1000 10 år siden

Morten Vejlgaard Just (9) skrev:
#8 Super vigtigt, at vi får besked, da der kan være problemer med posten eller lign. Men kan kun beklage din uheldige oplevelse.


Jeg har skrevet og skrevet utallige gange til Kasper, som svarede igen at det ville blive sendt nu osv, venter skriver igen, får den samme smøre, og noget med at alle jeres plakater gik tabt i en vandskade, fik jeg at vide fra Johnny, så i har altså fået besked, har brugt over et år bare på at rykke.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: