Gravatar

#1 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

Kære alle på Filmz,

Vi er så småt begyndt at tage de første skridt mod en opdatering af den gamle dame, vi alle kender som Filmz. Hun fortjener nyt tøj og en bedre krop.

Der kommer I ind i billedet. Hvad skal der være af features i den opdaterede version, hvad må ikke ændres og hvad kan helt undværes?

Kom med alle jeres tanker, idéer og forslag. Alt bliver lyttet til, men vi kan ikke love, at alt kan/vil blive til virkelighed. Go, go!
Gravatar

#2 MOVIE1000 8 år siden

Jeg savner anmeldelser af DVD/BD film, måske også anmeldelser af streaming film og anmeldelserne kunne også godt være mere tydeligere at se, med mindre man ser diashowet på forsiden eller klikker anmeldelser, ligger man ikke rigtig mærke til dem.

Også kører der alt for mange reklamer på samme tid.

Menuen (Rød bjælke) har for mange emner og emner som ikke er særlig aktuelt længere.

Filmz i fokus kunne i den grad godt bruge flere film titler.

Nyhederne kunne måske godt stilles op på en anden måde, så man se flere overskrifter på en gang og kan klikke på den nyhed hvis man vil læse mere, i stedet for at scrolle en nyhed ad gangen ofte med fuld tekst.

Og jeres diashow på forsiden, kører lidt for hurtigt.

På forsiden kunne det også være rart at have ude i siden Forummet med hvilke tråde der senest er blevet skrevet i eller lavet, tror det vil give flere/nye brugere der vil være aktive inde på forummet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 macel 8 år siden

Jeg ville gerne se flere trailers, og måske kunne i sætte dem sådan at man kunne se dem sådan lidt mere overskueligt, i alfabetisk orden.
og gerne nogle flere konkurrencer, hvor man kan vinde blu-ray el. dvd, eller en streming via netflix.
Gravatar

#4 80eren 8 år siden

Jeg savner jeres gode anmeldelser af blu-ray film rigtig meget.
Det var altid interessant at læse om nye BD-udgivelser inden man selv gik ud og købte dem.
Så blu-ray anmeldelser igen, ja tak.

Og ellers bare tak for en fed filmside. Jeg glæder mig til at se det nye design.
Gravatar

#5 Driver 8 år siden

Kan det ikke lade sig gøre at slippe for de der små teasere til m's hjemmeside? Jeg kan ikke klare deres teasere med "kvinderne siger..." eller alt det andet tankeløse, sexfikserede, ligegyldige l*rt den hjemmeside producerer.
Jeg vil trods alt hellere mindes om, at der er håb for menneskeheden end mindes om det modsatte og hver gang, jeg ser spejlblanke teasers fra m og metroxpress, så tænker jeg sidstnævnte scenarie.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”

Skriv ny kommentar: