Gravatar

#11 mvejen 15 år siden

Hehe ja og hvis jeg husker rigtigt så samlede sneen sig i bunden af skærmen og hvert 3 minut kom en nisse forbi med en sneskraber, det lunede rigtigt i juledagene :)
Gravatar

#12 mvejen 15 år siden

Nu sad jeg lige og kiggede i wayback machine, men desværre havde den ikke indekseret newz.dk i december 2000, men jeg blev nostalgisk og fandt tilfældigvis nyheden på newz.dk:
http://newz.dk/jul-paa-newz#new
Gravatar

#13 Mandalae 15 år siden

Det kan være vi skal give jer en ekstra julegave d. 24.. Stay tuned ;)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#14 Bony 15 år siden

Highland Park (1) skrev:
Hyggeligt logo I har fået lavet. Især en fin detalje med prikken over i'et. :)

Men skal vi ikke også have nogle diabolske nisser, en kalenderkonkurrence (f.eks. find dagens bagstive bony iført Rudolf-tud og lyserød plasticnissehue) og lidt animeret sne i forgrunden?

Jeg har forresten fundet hatten igen. Det lykkedes mig, gennem dystre omveje, at spore den til sit nuværende gemmested. Men den lykkelige ejermand vil desværre ikke af med den, så nu er sporet stendødt og iskoldt igen. :(

Men nu kan jeg endelig ligge alt det med den hat bag mig - og vigtigst af alt, jeg håber du kan. Hahaha.... :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#15 Highland Park 15 år siden

mvejen (9) skrev:
James Last er klart mit valg, fedt julelogo btw. det bringer mig tilbage til et juletema newz.dk havde på i tidernes morgen, et snefalds javascript som kørte hele december måned, det var super hyggeligt.
Hehe ja og hvis jeg husker rigtigt så samlede sneen sig i bunden af skærmen og hvert 3 minut kom en nisse forbi med en sneskraber, det lunede rigtigt i juledagene :)

Jeg vidste det!
Det lyder sgu da meget hyggeligt. Kan det ikke lige programmeres i en håndevending? ;)

bony (14) skrev:
Men nu kan jeg endelig ligge alt det med den hat bag mig - og vigtigst af alt, jeg håber du kan. Hahaha.... :D

Det kommer an på, om du tager en lyserød plasticnissehue på eller ej.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16 Michael Andersen 15 år siden

Her er mere julestemning - [url= finsk![/url]
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#17 filmzkim 15 år siden

Måske nogle nøgne piger i Jule-Stemning rundt omkring på siderne!
Gravatar

#18 elwood 15 år siden

Jeg tror jeg har lidt billeder af davenport fra julefrokosten.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 Highland Park 15 år siden

#18: Ellers tak Elwood! :D

Hvilken Filmz-bruger er det nu, der har taget billeder af labre nissepiger i Århus?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#20 tiany 15 år siden

#17 Altså så skal der jo være ligestilling og så skal der også nisse-mænd på siden (og nej ingen af brugerne)
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: